Hubbert bude jedním z jejích ředitelů, další budou Wolfgang Reitzle za Jaguar, Luca di Montezemolo za Ferrari, Patrick Faure za Renault a Burkhard Göschel za BMW.Tato společnost bude mít na starosti jednání týkající se vysílacích a marketingových práv.
"Možná to nebudeme moci nazývat formulí 1, ale výrobci automobilů začnou se svými závody a podle mého názoru má místo jen jedna série," dodal Hubbert.
I přes tyto plány automobilové firmy stále jednají s německým mediálním koncernem Kirsch, který drží 75% akcií holdingové formulové společnosti SELC. Výrobci automobilů se totiž bojí převedení závodů F1 na placené televizní kanály, s čímž by pravděpodobně rapidně klesl počet diváků a tím i cílenost reklamy značek prostřednictvím jejich angažování ve formuli 1.
Kirch má eminentní zájem se s průmyslovými giganty dohodnout, protože po roce 2008 by mu mohly v ruce zůstat jen bezcenné akcie skomírající F1.