Belgičan totiž v předešlé erzetě prorazil obě pravé pneumatiky. Podle slov členů týmu to zavinily hřebíky, naházené na trati. "Jsem strašně zklamaný, něco takého jsem ve své kariéře ještě nezažil," lamentoval Thiry. V první chvíli dokonce uvažoval o tom, že z rallye odstoupí, ale rozmyslel si to.
Do druhého dne, kdy jezdce čekalo šest rychlostních zkoušek, startoval z pátého místo se ztrátou téměř 90 vteřin na Krestu. Po odpadnutí Tomáše Hrdinky, jenž opustil soutěž ve čtrnácté erzetě z druhého místa, a smůle Václava Pecha, který skončil o dva úseky dále s uraženým předním kolem, se posunul alespoň na třetí pozici.
Vítěz chválil vůz, s nímž měl problémy jen v sobotu, kdy mu vypověděl službu startér, za což inkasoval minutovou penalizaci a poté, co mu diváci pomohli auto roztlačit mohl být pro cizí pomoc i diskvalifikován. "Dnes jsme také prorazili vlastní chybou gumu, ale jsme spokojeni," řekl. Popřel, že v sobotu, kdy se s Thirym přetahoval o vedení, jel naplno. "Ani jeden z nás nejel na maximum. Prokázalo se, že ta auta jsou prakticky identická," dodal. Společně s Thirym odlétá Kresta do Německa, kde bude trénovat před Německou rallye, která patří do mistrovství Evropy, tu však pojede jen Armin Schwarz.
Triner si však chování a počet fanoušků kolem trati pochvaloval. "Před startem jsem si říkal, že kdybych byl na bedně, bylo by to prakticky o vítězství," přiznal druhý Triner, jenž na boj o absolutní vítězství vůbec nemyslel. "Naše auto na tovární octavie nestačilo. Podle mého jsme zaostávali o vteřinu na kilometru," dodal Triner, který startoval se starší verzí.
Po odpadnutí řady posádek se na čtvrté místo i přes velké problémy s turbem svého mitsubishi posunul Michal Gargulák. "S výsledkem jsem spokojen, ale s autem ne. Měli jsme problémy a určitě máme ještě rezervu," řekl Gargulák.
1. Kresta, Tománek (Škoda Octavia WRC EVO II) 2:08:16,4, 2. Triner, Hůlka (Škoda Octavia WRC EVO I) -1:02,0, 3. Thiry, Prevot (Belg./Škoda Octavia WRC EVO II) -1:13,3, 4. Gargulák, Malčík (Mitsubishi Lancer) -3:02,0, 5. Sibera, Jirátko (Škoda Octavia WRC EVO I) -3:17,7, 6. Trojan, Vodička (Toyota Celica GT-Four) -5:13,2, 7. Křeček, Hanzlík (Ford Escort Cosworth) -5:38,2, 8. Arazim, Gál (Mitsubishi Lancer EVO VI) -6:59,9, 9. Berger, Váňa (Ford Escort Cosworth) -8:21,1, 10. Trajbold, Zelinka (Ford Escort KC) -8:48,3.