Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Rally Hustopeče má prostou tajenku: vyhraje Kopecký, nebo Pech?

Vítězná posádka 43. ročníku Rallye Český Krumlov Jan Kopecký (vpravo) a Pavel Dresler | foto: ČTK

18 2015
Vedoucí muž domácího rallyového šampionátu Jan Kopecký míří se svou tovární Škodou Fabia R5 do Hustopečí. Na náročných erzetách tam v pátek a v sobotu svede další elektrizující souboj s lačnými pronásledovateli.

Šumava: Kopecký. Krumlov: Kopecký. Hustopeče: Kopecký. Pročpak ne? Určitě by si to v týmu Škoda Motorsport přáli. Jan Kopecký se spolujezdcem Pavlem Dreslerem vyhráli na západě a jihu Čech úvodní dva podniky Mistrovství ČR v automobilových soutěžích.

V pátek a v sobotu je čeká v okolí Hustopečí další náročný závod, ve kterém budou mít jasný úkol: Opět porazit konkurenty o titul v čele s Václavem Pechem. „Očekávám s ním další těžký souboj,“ potvrzuje vedoucí muž tuzemského šampionátu, který mezi vinice dorazí s tovární Škodou Fabia R5.

Pecha a jeho spolujezdce Petra Uhla ve vozu Mini John Cooper Works S2000 letos zatím provází smůla. Na Šumavě je zradila technika a na Krumlově přišli o vítězství až chybou v poslední rychlostní zkoušce. I proto jsou v průběžném hodnocení šampionátu až čtvrtí.

„Hustopeče jsou ale úplně jiný závod než Krumlov nebo Šumava, takže uvidíme, jak se s tím kdo vyrovná.

My chceme jako vždy bojovat o vítězství,“ sděluje Pech. Kromě zkušené plzeňské dvojice patří mezi další Kopeckého pronásledovatele aktuálně druhý muž pořadí MČR Pavel Valoušek se Škodou Fabia S2000 a třetí Roman Odložilík startující s vozem Ford Fiesta.

Agrotec Petronas Syntium rally 2015 začne na hustopečském náměstí zítra v 19.30. Na soutěžní jezdce čeká během dvou dní 150 ostrých kilometrů. Fanoušci se mohou těšit na 92 soudobých vozidel, která v druhé etapě doplní 14 historických aut.

Cílovou rampu by měla spatřit vítězná posádka opět na náměstí v Hustopečích v sobotu po 15. hodině.

Bude na ní slavit suverén šampionátu, nebo opustí smůla Pecha?





Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze