Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Radnice bude hodnotit kvalitu služeb

3 2000
Č e s k é B u d ě j o v i c e -
Kodex spokojeného zákazníka je název akce, která má přispět ke zlepšení služeb v českobudějovických hotelích a restauracích. Radnici se podařilo po několika měsících dostat dohromady skupinu, která bude hodnotit kvalitu z pohledu hostů a zároveň první zájemce o členství ve sdružení Jižní Čechy pohostinné. Členové získají certifikát, zároveň se však podvolí pravidelným kontrolám. "Komisi tvoří nestranní lidé, například zástupce radnice, školy cestovního ruchu," uvedla Dana Dobiášová z českobudějovického úřadu města. Nejlepší restaurace se mohou dočkat protekce radnice při akcích podporovaných nebo pořádaných městem.
Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze