Původní požadavek vedení českého klubu byl milion dolarů za účast Sparty. "Z toho jsme ustoupili. Uznali jsme, že český trh je příliš malý. Poloviční částka je jakýsi kompromis," řekl prezident Sparty.
Pro v současnosti nejúspěšnější český fotbalový klub by to byl další krok mezi elitu. Vešla by do povědomí více fanoušků na celém světě. A nejenom těch fotbalových. Týmu formule Premier1 by klub poskytl pouze jméno.
Na stavbě vozu a organizačních záležitostech by se již podílel pouze okrajově. "Původně jsme mluvili pouze o poskytnutí jména Sparta. Nyní to vypadá, že bychom se mohli angažovat víc i v týmu. O podrobnostech se nyní jedná," prozradil Košťál.
Spartu kontaktovala firmy Kobayashi, která zastupuje britskou Premier1 v České republice. Představenstvo klubu začalo poté jednat přímo s Angličany.
"Jednání jsou velmi složitá a šance nyní vidím tak padesát na padesát. Zájem na naší straně však stále trvá," tvrdí Košťál.
"Sparta Praha je stále na prvních místech pořadníku klubů," potvrzuje zástupkyně Kobayashi Irena Školníková. "Její šance zvyšuje i to, že jeden závod by se měl jet v České republice na brněnském okruhu."