První patro pražské prodejny Na Příkopech, šikmo naproti schodům - prostorný kout se vším, co známá značka golfistům nabízí, je plný nového zboží. Asistentky přitakávají, že je tu sice krátce, ale na odbyt si nemohou stěžovat.
Jsou tu i levnější kousky kolem 1500 korun, většina ale začíná na čtyřech tisících a od triček jde cena pochopitelně nahoru. Ale o tom se na půdě takové firmy zkrátka už nepřemýšlí.
Kolekci Green dal Hugo Boss na trh poprvé před pěti lety. Je samozřejmě šita pro sport, ale stejně vhodná je i pro běžné nošení. Inspirace golfem je v ní stále přítomna a na první pohled ji lze rozeznat třeba od Orange i Black. Byť není jen zelená, naopak. Rozmanitá barevnost, často vhodně podložená prostou bílou, vede zákazníkovo oko přirozeně a cíleně.
Jedinou nevýhodou nákupu takto stylového oblečení do hry je vázanost na jedinou prodejnu. Obsluha ochotně objedná z německých skladů požadovanou velikost, když v Praze dojde, stále je ale nutné vyjet si vybrat právě až sem.
To by se mělo v budoucnu změnit. Firma v zahraničí běžně přijímá individuální internetové objednávky, pro Českou republiku se tato služba teprve chystá.