Obhájce loňského prvenství na borské trati dobřanský jezdec Stanislav Brunát startující s vozem VW Scirocco tvrdí, že mu okruh vytvořený okolo klasické ploché dráhy vyhovuje, zároveň ho však považuje za nelehký. "Trať je téměř po celé délce lemovaná svodidly nebo pevnými břehy. Stačí malá chyba a následuje náraz do pevného hrazení. A to je pokaždé velmi nebezpečné. Navíc rovinky jsou krátké, a proto je předjíždění aut soupeřů obtížné," vysvětluje Stanislav Brunát.
Ten měl po posledním klání autorallyecrossového Českého poháru v Sedlčanech doslova plné ruce práce. V Sedlčanech totiž havaroval. "Absolvoval jsem pár kotrmelců. Na opravě pracuji ještě teď a některé věci dodělám těsně před sobotním startem. Nebudu mít čas ani na důkladné odzkoušení auta," říká dobřanský jezdec.
Klání v autorallyecrossu jsou mezi fanoušky známá tím, že při nich není nouze o dramatické okamžiky. Strkanice mezi vozy, převrácená auta či pomačkané boky automobilů jsou na denním pořádku. "Proto diváci na závody chodí. Chtějí vidět co nejvíc bouraček. Pro jezdce je ale nejlepší jízda, při které vyhraje způsobem start - cíl a auto přijede do cíle zcela nepoškozené," prohlašuje Stanislav Brunát. Další závody autorallycrosu se na borském oválu uskuteční 9. září a 7. října.