„Je škoda, že jsme nemohli dokončit závod. Ale určitě na něm bylo mnoho pozitivního. Vedli jsme takřka po celou dobu, kdy jsme byli v závodu (výjimkou bylo pouze pár kol po první zastávce v boxech), vyhráli jsme kvalifikaci a asi jsme zajeli i nejrychlejší kolo závodu (v sedm hodin ráno byl nejlepší výkon soupeřů o tři vteřiny horší). Nevěřím, že by náš čas někdo překonal. Polovinu závodu jsme odjeli suverénním způsobem a potom se objevila závada, která zkazila celý závod. Přiznám se, že motoru jsem věřil nejvíce ze všech dílů. Ve všech předchozích testech a závodech jsme s nim neměli problém. Nicméně i to patří k závodům,“ řekl Enge ke své premiéře ve slvném závodě.
Závod na okruhu La Sarthe Engeho uchvátil: „Je tady vynikající atmosféra a kontakt s fanoušky. Ti fandí všem aktérům, přestože většina z nich má své favority. Určitě bych se tady někdy chtěl vrátit, nevím však, jestli to bude v příštím roce. Určitě bych však chtěl opět startovat ve špičkovém týmu a se špičkovým vozem.“
George Howard-Chappell, vedoucí projektu Ferrari ve společnosti Prodrive, k průběhu závodu řekl: „Určitě jsme tady neskončili. Měli jsme skvělé jezdce, kteří odvedli to, co jsme po nich požadovali. Vyhnuli se smykům nebo kontaktům se svodidly a všichni byli hodně rychlí. Cítím se stejně zklamán jako celý tým, který tvrdě pracoval na tom, abychom se dostali do tohoto závodu.“
Po 17 hodinách závodu jsou na čele tři tovární speciály Audi R8, ve třídě GTS je v čele Chevrolet Corvette.