Opět s vozem Suzuki Swift GTi ve třídě E1 upravovaných speciálů. "Konečně začínáme. Naposledy jsme jezdili někdy v říjnu minulého roku, to čekání už bylo hodně dlouhé," těší se zkušený jezdec.
Nevinně vyhlížejícímu malému vozu, který však disponuje výkonem zhruba 140 koní, se přes zimu dostalo potřebné péče. Je po repasi tlumičů a má nový výfukový systém.
Jestli bude vše fungovat jak má, má se konkurence často disponující modernější a dražší technikou na co těšit.
"Jasně, že bych rád zase jezdil vepředu, ale soupeři určitě nespali. Navíc nás na startu naší třídy bude zhruba třicet, to už samo o sobě znamená pořádnou konkurenci," přemýšlí Šnajdr nad dlouhou startovní listinou.
Rád by čelní umístění sbíral už od prvního startu, ale sám přiznává: "Člověk se teprve během sezony pořádně rozjezdí. Po dlouhé zimní přestávce ztratíte něco z odhadu rychlosti a zrychlení, je třeba ten grif do sebe dostat zpátky."
Úvodní podnik KW Berg Cupu hostí o víkendu 2210 metrů dlouhé stoupání v Násedlovicích. Technické," říká o něm Šnajdr. "Docela se mi zamlouvá, protože je bez šílených rovin, naopak jsou na něm protahováky, které se jedou hodně srdcem. Jako že vám dost buší," vysvětluje.
Pro zajímavost a představu - loni si Vladimír Šnajdr v Násedlovicích připsal nejrychlejší čas 1:13,60 minuty, to znamená průměrnou rychlost přes 108,5 km/hod.