"Najel jsem do pravotočivé zatáčky příliš rychle a auto šlo dvakrát na střechu. Já i Manfred jsme ve zdraví nehodu přežili, nicméně vůz dál jet nemohl," popsal nehodu zklamaný Němec, který na Kypru před čtyřmi lety vyhrál.
Jeho španělský kolega skončil bez oleje v motoru poté, co mu kámen prorazil vanu. "Před koncem rychlostní zkoušky jsem zastavil, protože se mi z motoru vytekl olej. Do agregátu jsem nalil další litr oleje, ujel asi sto metrů a znovu zastavil. Tentokrát šlo o poslední zastávku," konstatoval Climent.
Přitom s činností vozů byli oba spokojeni. "První erzetu jsem začal opatrně s velkou rezervou, i když jsem věděl, že octavia byla precizně připravena. Jen jsem se snažil dostat se do rozumného tempa a postupně si zvykal na místní podmínky," prozradil týmovou strategii Schwarz, jenž v
zal vinu na sebe. "Auto hned od počátku naznačilo, že je oproti první verzi o hodně lepší, ale já jsem udělal jezdeckou chybu. Věřím, že v Itálii bude vše v pořádku," dodal sedmatřicetiletý závodník.Další plánovaný start má mladoboleslavský tým naplánovan
ý na Rallye San Remo ve druhé polovině října.