I technický šéf a spolumajitel týmu Patrik Head potvrdil bezvýchodnost z matové situace. Pokud se nestane něco převratného, těžko budou moci williamsy s rudými vozy bojovat.
"V Imole nás Ferrari převálcovalo. Musíme zjistit proč k tomu došlo a postarat se, aby se fiasko už neopakovalo. Počátkem roku jsme soupeřili vyrovnaně s F2001. Nové F2002 nám však uniklo o třičtvrtě vteřiny. Musím konstatovat, že Ferrari je příliš silné a nemyslím si, že bychom se mohli za čtrnáct dní do Velké ceny Španělska dostat na jejich úroveň," popsal reálnou situaci Head.
Zcela se potvrdily přesezonní zvěsti z Maranella, že F2002 bude dosud nejvýraznějším krokem vpřed. Po dvou velkých cenách je z něj již fenomenální vůz. V závodě nebyl ještě nikdy poražen. I když jeho spolehlivost musí být prověřena při více, než třech startech.
BMW slibovalo během minulého roku mnohem výkonější a konstrukcí naprosto převratný agregát. Jak se zdá, krok vpřed však nebyl dostatečný. Sportovní ředitel bavorské automobilky Gerhard Berger si s tím však hlavu příliš neláme.
"Ferrari nás svým novým F2002 ujistilo, že máme před sebou ještě hodně práce. Třetí a čtvrtá pozice však není zas tak špatný výsledek. Sice jsme po třech závodech vedli Pohár konstruktérů, ale nyní jsme na druhém místě, a to byl náš výkonnostní cíl. Navíc jsme za Ferrari pouhé tři body, zatímco na McLaren máme náskok plných 28," spokojeně počítal bývalý jezdec F1.
Michael Schumacher se vzdaluje svým pronásledovatelům a jede si pro vítězství |