Mezinárodní automobilová federace FIA udělala pro zajímavý závod vše - stanovila dvě na sobě nezávislé DRS zóny, kde bude moci jezdec v závěsu použít pohyblivé zadní křídlo a snížit tak odpor vzduchu. Ale na kluzkém asfaltu, na trati, kde se nikdy předtím nezávodilo, mu to nemusí být nic platné.
o třech hodinách pátečních tréninků Velké ceny India začali jezdci formule 1 tušit, že s předjížděním to nebude tak snadné, jak se zdálo ještě ve čtvrtek při prohlídce okruhu. Jen vhodná konfigurace trati nestačí.
"Je to celkem problém," řekl Michael Schumacher britskému Autosportu. "Můžeme si závodní stopu projíždět celý týden, ale okolo zůstane trať velmi kluzká. Přejíždění bude velmi obtížné."
Sedminásobný mistr světa také zmínil fakt, že zvířený prach po výjezdu a návratu do jízdní stopy znovu sníží přilnavost ve stopě a vozu s "ušpiněnými" koly bude chvíli trvat, než dokáže získat zpět plný grip.
"Bude to hodně ošidné a velmi riskantní," pokračoval jezdec Mercedesu.
Celkově však okruh na Michaela Schumachera zapůsobil. Ačkoliv se jeho týmu příliš nedařilo a celý pátek hledal vhodné nastavení, trať je pro Schumachera velkou výzvou.
"Je to opravdu zajímavá trať, která prověří pilota po všech stránkách," řekl. "Je zde ale zásadní trefit ideální nastavení, bez něj nemáte šanci."