Pro bohaté investory se tak nyní nabízí možnost v dějinách formule 1 výjimečná. Je zde volná licence, k ní existuje téměž nedotčené kvalitní zázemí ještě loni plně funčního týmu F1 a téměř tři stovky kvalifikovaných pracovních sil. Navíc Ferrari nabízí k odprodeji své zákaznické motory, jako již dodává Sauberu.
O kvalitní, zkušené piloty není v současnosti nouze ani trochu. Jisté je, že jeden z dvojice Heinz-Harald Frentzen, Jos Verstappen nesežene angažmá. Poslední volné místo je v současné době už pouze v Arrowsu.
Pokud by případný zájemce dokázal dosadit na čelní místa ty správné lidi, nemusela by tato stáj vůbec hrát druhé housle. Času však již moc nezbývá. Do prvního oficiálního tréninku v Melbourne schází 28 dní.
O odkoupení týmu jevil eminentní zájem šéf Renaultu Flavio Briatore. Není však jasné, jak by vlastnictví bývalého Prostu spojil se svou současnou rolí.
Možných kupců je mnohem více. Pokud však mají zájem měly by ihned jednat. V současné světové hospodářské recesi může být investice do zkrachovalé stáje formule 1 velmi riskantní. Miliony lidí na celém světě, které sledují závody formule 1, by však případnému zájemci upřímně zatleskaly.