Nebude to vůbec jednoduché, protože monopost by čekala řada změn, ale tým nemá jiné řešení.Typ R2 prošel velkou částí zimních testů, protože na něm jezdci zkoušely mnoho nových prvků před tím, než byl hotový monopost R3. Předpokládá se, že evoluční R2 by měla být výrazně rychlejší než stroj, který závodil v Suzuce.
Media manažer Jaguaru Nav Sidhu pouze připustil, že se tým věnuje celkovému prověření monopostu R3. "V této chvíli věnujeme všechnu energii a všechny své zdroje na to, abychom pohnuli dopředu s R3," sdělil.
Objevily se dokonce hlasy, že pokud se letos Jaguaru nebude dařit, ukončí s ním Ford spolupráci a tým bude mít vážné existenční potíže. Zatím se však zdá, že tato varianta je i přes ekonomické problémy koncernu a výrazné personální změny v jeho vedení málo pravděpodobná. Stáj má totiž podepsány dlouhodobé sponzorské smlouvy s investiční společností HSBC či telefonním operátorem AT&T. Pokud do týmu proudí cizí peníze, není to pro Ford tak vážná finanční zátěž. Co však bude po roce 2005, do kdy automobilka stáji zaručila svoji podporu, není vůbec jasné.
Vzhledem k potížím nového vozu se také vznáší otázka ohledně pozice Nikiho Laudy, který loni během sezony na postu šéfa Jaguaru nahradil Američana Bobby Rahala. Lauda se však zatím nejspíše o místo bát nemusí, protože R3 je do značné míry ještě Rahalovým dítětem a on přišel k již rozpracovanému projektu. Rakušanovým prubířským kamenem bude nejspíše až typ R4, který bude vznikat zcela v jeho režii.