Pouze s kitovým escortem namísto focusu WRC přijedou Trajbold se Zelinkou. Jejich silnější vůz není připraven. Navíc nejistý je start Garguláka s Malčíkem (Mitsubishi Lancer Evo VI sk. A). Kromě souboje hlavních favoritů Kresty a Hrdinky měl být největším lákadlem start Bertoneho.
Ital už není na českých tratích takovým suverénem jako v minulosti, pro diváky pořád představuje velké lákadlo. Ovšem zprávou, že by měl v barvách Jolly Clubu startovat na Valašsku, byl zaskočen. "O ničem nevím. Dozvěděl jsem se to až od vás. Se šéfem Jolly Clubu panem Vaškůjem jsem delší dobu nemluvil," řekl Enrico Bertone redaktorům specializované internetové stránky www.autosport.cz.
Ital startoval o víkendu na Rallye El Corte Ingles s Peugeotem 306 Maxi Kit Car a skončil sedmý. "Stejně bych neměl čas na trénink, z Kanárských ostrovů odlétám až ve středu." Dolák sice zaplatil vklad, ale nemá auto, s nímž by mohl závodit. Corolla WRC zlínské stáje JM Engineering, kterou si půjčuje, se ještě nevrátila z Kanárských ostrovů. "Dohodli jsme se, že vůz dostane až do Českého Krumlova. Momentálně o tom jednáme, je nejvyšší čas vše uzavřít," řekl sportovní ředitel týmu Miroslav Houšť.
O Gargulákově startu rozhodnou nejbližší hodiny. Pilot v pondělí začal testovat mitsubishi, během chvilky mu praskl čep na pístu. Tým proto čeká na novou součástku z Anglie. Jezdec požádal ředitele soutěže o výjimku, aby mohl trénovat už v úterý. Čtvrtek věnuje testování. "Už to vypadalo, že nepojedeme vůbec, ale snad budeme startovat," věří smolař Gargulák.