Piloti Didier Auriol a Toni Gardemeister se chtějí pokusit navázat na předcházející představení v San Remu, kde Auriol získal s fabií první bod do Poháru konstruktérů.
Pomoci by jim k tomu měly úpravy na motoru, zatím nejslabší části nové rallyeové výbavy týmu. "Nová specifikace má lepší odezvu, a to je ta jednodušší část. Ta těžší - dát motoru více výkonu - nás teprve čeká a bude trvat déle," podotkl ředitel sekce motorsportu společnosti Škoda Auto Petr Kohoutek pro internetový server motorhome.cz.
Zlepšení měly potvrdit i testy, na kterých se podílel bývalý jezdec Škody, momentálně hájící barvy týmu Bozian Racing, Roman Kresta. "Potřebovali jsme si ověřit některé naše myšlenky a domněnky poté, co jsme provedli hned několik technických zlepšení. Romanovy poznatky jsou pro nás velmi cenné a budeme se je snažit plně využít," uvedl šéf týmu Pavel Janeba na adresu pilota usedajícího letos do Peugeotu 206.
Ve Francii však bude tíha odpovědnosti ležet na Auriolovi a Gardemeisterovi. Nejvíce se očekává od francouzského exmistra světa, jenž na Korsice již šestkrát triumfoval. "Asfaltové soutěže se stávají stále vyrovnanějšími. Musíme být však realističtí: Korsika bude pro nás opravdu těžká," řekl Auriol, jenž ve Francii startoval již šestnáctkrát.
Jeho finského kolegu čeká v horském prostředí ostrovního klání teprve třetí start. "Korsiku mám raději než San Remo, protože její tratě jsou plynulejší a je tu snazší najít správný rytmus. Cokoli předpovídat je nemožné, ale pokud bude auto spolehlivé, mohli bychom tu zajet dobrý výsledek," přál si Gardemeister, který v San Remu skončil po havárii již ve druhé rychlostní zkoušce.
Korsická rallye bude zahájena ve čtvrtek 16. října slavnostním startem v Ajacciu. Na jezdce pak čeká od pátku do neděle 397 ostrých kilometrů na 16 rychlostních zkouškách. Do cíle v Ajacciu dorazí první vůz v neděli 19. října ve 14:30 hodin.
Loni se francouzská soutěž uskutečnila na jaře, letos tak na startující čeká i těžko předvídatelné podzimní počasí.