Novinkou seriálu bylo představení nového, dlouho slibovaného, vozu Aston Martin DBR9, ruského týmu Russian Age Racing. Především díky němu tým vybojoval pole position a Christophe Bouchut, který pak s tímto vozem vyrážel do závodu, bez obtíží tuto pozici uhájil a usadil se na čele startovního pole, pronásledovaný Lamym na Ferrari z týmu Larbre a žlutým vozem Corvette.
Bouchut a Lamy si rychle vytvořili odstup od zbytku startovního pole a náskok stále zvětšovali. Ve třetím kole však oba postihla nečekaná pohroma. Jeden ze slabších vozů Porsche měl poruchu, v jejímž důsledku se na dráze objevilo velké množství oleje. Oba vedoucí jezdci nestačili na olej zareagovat a skončili ve štěrkové bezpečnostní zóně stejně jako leader kategorie GT2 Tim Sugden.
Na trať na několik kol vyrazil Safety Car. Do čela závodu se tak dostal Kumpen s Corvette před Piccinim s ferrari. "Když jsem viděl, se co stalo ostatním vozům, bylo mým hlavním cílem udržet vůz na trati. Naštěstí, to vše dopadlo OK," řekl Anthony Kumpen.
Po restartu předváděl Lamy na Ferrari 550, které se mezitím podařilo mechanikům opravit, skvělou stíhací jízdu a postupně se probojoval na 5. pozici. Poté se vrhl do soubojů s oběma vozy Maserati týmu Vitaphone a díky postupným zastávkám v boxech se mu podařilo postoupit až zpátky na druhou pozici.
Po zastávkách se na čelo závodu dostalo Maserati Vitaphone číslo 9 následované se ztrátou 17 sekund Corvettou týmu GLPK. Ferrari 550 z týmu Larbre bylo čtvrté. Další zastávky na čele nic nezměnily, a tak rozhodnutí přišlo až 35 minut před koncem, když doposud vedoucí vůz Maserati musel kvůli technickým problémům neplánovaně zajet do boxů.
Do vedení závodu se znovu dostal Hezemans na Corvette před Maserati Vitaphone startovního čísla 10 a Lamym na Ferrari. V poslední kole ještě posádka Maserati Vitaphone č.9, která se vrátila na trať, předstihla týmové kolegy a postoupila na třetí místo.
Také portugalec Lamy s Ferrari 550 předváděl úžasný výkon a zajížděl jedno nejrychlejší kolo za druhým. Na celkovém pořadí to už však nic nezměnilo. Šachovnicovou vlajku po 110 kolech jako první spatřil Mike Hezemans s Corvettou a jeho tým se tak mohl radovat z druhého vítězství.
Smůla provázela Adama Lacka, který závod rozjížděl na Saleenu z deváté pozice. Jeho posádka Lacko/Stanco/Hermann se pohybovala v první desítce. Vidina mistrovských bodů se rozplynula v 71. kole, kdy došlo k poruše převodovky, kterou se nepodařilo opravit. O něco lépe dopadl Jan Vonka, který v posádce s Maďarem Juraszem a italem Casadeiem skončil na 7. místě ve své kategorii.
"Měli jsme potíže s proraženým chladičem," řekl Vonka po návratu. "Jeho výměnou jsme ztratili asi 18 minut. Ale jsem rád že jsme závod dokončili a auto je v pořádku. Nyní již je společně s ostatními vozy na cestě do Dubaje, kde seriál bude za tři týdny pokračovat."
Neoficiální výsledky závodu:
1. Kumpen/Longin/Hezemans (Corvette C5R) 3:00:21.567 hod., 2. Lamy/Gardel (Ferrari 550M) -7.160 vt., 3. Bartels/Scheider (Maserati MC 12) -1:19.589 min., 4. Babini/Biagi (Maserati MC 12) -1:23.356, 5. Piccini/Deletraz (Ferrari 575M) -1 okruh, 6. Bertolini/Wendlinger (Maserati MC 12) -1 okruh, 7. Lieb/Rockenfeller (Porsche 996 - 1. v GT2) -3 okruhy, 8. Sugden/Collard (Porsche 996) -4 okruhy, 9. Moccia/Passutti (Porsche 996) -6 okruhů, 10. Marsh/O'Young (Porsche 996) -7 okruhů ... 15. Casadei/Jurasz/Vonka (Porsche 996) -23 kol.
Průběžné pořadí jezdců – GT1:
1. Wendlinger (Rak.) 66 bodů, 2. Bertolini (It.) 66, 3. Scheider 62, 4. Bartels (oba něm.) 62, 5. Gardel (Švýc.) 60, 6. Biagi 59, 7. Babini (oba It.) 59.
Průběžné pořadí jezdců – GT2:
1. Lieb 92 body, 2. Rockenfeller (oba Něm.) 92, 3. Collard (Fr.) 64, 4. Sugden (V. Brit.) 64, 5. Moccia (It.) 45, 6. Ch. Ried 39, 7. G. Ried (oba Něm.) 39, 8. Vonka (ČR) 27.5.