Po dvou letech závodění s tahačem Tatra, s nímž v loňské sezoně skončil třetí v Evropském poháru třídy Race Truck, postoupil Lacko v hierarchii motoristického sportu výše.
"Adamovi je dvacet a kdyby trucky jezdil dalších pět let, tak by již potom těžko někam přestupoval. Zastávám názor, že na tahačích nám nic neuteče. Proto jsme se rozhodli k přestupu do mistrovství světa cestovních vozů," řekl na dnešní tiskové
konferenci šéf týmu Stanislav Matějovský, šampion v seriálu tahačů ve třídě Super Race Truck z roku 2001.
S alfou romeo se Lacko zatím stále seznamuje. "Vůz je hodně rychlý, jde o auto špičkové úrovně. Když budu končit v konkurenci třiceti jezdců kolem patnáctého místa, tak budu spokojen," uvedl Lacko, který v MS absolvuje minimálně pět až šest závodů.
I v letošní sezoně usedne za volant tahače a pojede závody v Mostě a na německém okruhu Nürburgring. Zatím ještě neví s jakým vozem. V úvahu přichází tatra, nabídku dostal i od stáje Buggyra.
Dalším členem týmu je devatenáctiletý Michal Matějovský, který bude startovat v seriálu Divinol Cup s alfou romeo 147 a ve Škoda Octavia Cupu. Třetí jezdec stáje čtrnáctiletý Jiří Skula bude závodit na motokárách a také s fabií na okruzích.
"Chceme jim dát možnost získávat zkušenosti a poznat nové závodní okruhy v zahraničí, což je jediná možná cesta k úspěchu v evropském nebo světovém měřítku," řekl Stanislav Matějovský.