Před rokem se v Mostě týmové jedničky David Vršecký a Adam Lacko škorpili, letos to zatím není jiné. Vždyť mladý bouřlivák Lacko, elitní pilot MKR, s kyselým výrazem tvrdí: "My máme konflikt na každých závodech. Já o Vršeckém nebudu mluvit. Škoda času!"
Mazák Vršecký z Buggyry, dvojnásobný evropský šampion, kontruje: "Já nemám pocit, že by ty konflikty byly z mé strany, mnou vyvolané. Možná v Rusku jsme se dotkli a já to mohl ovlivnit, ale jindy ne. Takže já o rivalitě nevím. Jestli to někdo bere osobně, tak bohužel. Já s tím nemám problém."
Stáje sídlí nedaleko od sebe, ta tradiční (Buggyra) v Roudnici, ta novější (MKR) v pár kilometrů vzdálených Židovicích. Ale možná už letos svárům odzvonilo.
"Co se stane na dráze, má tam zůstat," míní Jan Kalivoda, šéf Buggyry. "Bavil jsem se s manažerem MKR Karlem Neffem na Nürburgringu a věřím, že teď už to bude lepší. Budeme se snažit víc respektovat."
Ale Kalivoda i hecuje: "Unavuje mě bránit pozici Davida na věži u komisařů, ale jestli náš a jejich vůz pojedou jako doteď, neměli by se potkat."
Vršecký ještě útočí na bronz, Lacko má ztrátu. V pátek jsou volné tréninky, v sobotu i v neděli měřené a po dvou závodech; Czech Truck Prix bude mít říz!