Ralf Schumacher už v Monaku nasbíral mnohem více zkušeností než jeho stájový kolega, ale to stále neznamená, že by okruh miloval. Považuje ho za přežitek a v kalendáři se podle Němce drží především díky své prestiži. Přesto chce jezdec v boji o body udělat příští víkend vše, co je v jeho silách.
„Jednou jsem slyšel hlas, že závodit s formulí jedna v Monaku je jako létat s vrtulníkem po ložnici. Lépe se to popsat nedá, ta trať už dávno není moderní, ale možná sebou přináší duch minulých let. Atmosféra je velmi výrazná, i když tu vážně moc rád nejezdím. Okruh bude asi sedět více Ferrari než nám, ale po pozitivních testech ve Valencii věřím, že se rudým vozům můžeme zase o něco přiblížit. Dokud máme stále teoretickou šanci na titul mistra světa, budeme o něj bojovat a v tom případě se počítají i body z Monaka,“ řekl německý závodník.
„Monaku je těžký a náročný okruh ulicemi města, kde je hodně velmi pomalých zatáček a svodidla jsou hned vedle závodní dráhy. Během závodního víkendu se dramaticky zvyšuje přilnavost trati, což znamená velké požadavky na výběr vhodných směsí pneumatik. Při nastavení se mechanici snaží o co největší mechanickou přilnavost, protože gumy už toho moc nezvládají. Strategii budou mít asi všichni stejnou, ale záleží hodně na postavení vozu na startovním roštu. Michelin dělá pro kvalifikaci výborné pneumatiky, což je právě tady hodně důležité,“ dodal hlavní provozní inženýr Williamsu Sam Michael.