Přestože v loňské sezoně obsadil Adam Lacko v Evropském poháru tahačů osmé místo, letos společnost Československý motorsport tento šampionát nepojede. "Adam už tahače jezdit nechce a my jiné jezdce nemáme," řekl manažer společnosti Stanislav Matějovský.
V hledáčku na uvolněné místo byl jeho syn Michal, ale... "párkrát se svezl, ale pak dal přednost cestovním vozům," dodal Matějovský starší. "Nemá cenu to lámat přes koleno, v budoucnu se k tahačům třeba vrátíme."
Přesto se u kamionů tým bude pohybovat. "Vůz odkoupil tým pana Doláka a bude s ním jezdit jeho syn Michal. My mu budeme zajišťovat na závodech servis a celkovou technickou podporu." dodal Matějovský.
První závod už Michal Dolák absolovoval, v Barceloně vybojoval bodované příčky. "Stroj byl v pohodě, zatím si na něj spíše zvykám. Musím si dávat hlavně pozor, abych nenajížděl moc rychle do zatáček a naopak hodně se soustředit na jejich výjezd," uvedl Dolák mladší.
Novinkou pro Michala Matějovského budou závody německé série ADAC-Procar-Service. "Rád bych se v ní prosadil, chtěl bych zaútočit na stupně vítězů."
Prioritou však pro Matějovského juniora bude domácí seriál Škoda Octavia Cup, v němž by rád i se svou sedmnáctiletou spolujezdkyní Laurou Hájkovou zvítězil. "Nic jiného neberem," usmál se Matějovský.
Uspět pak chce Československý motorsport i na dalších frontách. V německém seriálu Tourenwagen Cup chtějí jet jeho jezdci o medaile, v republikovém šampionátu v závodech automobilů na okruzích je pak Matějovského touhou vyhrát v jednotlivcích i týmech.