Arrows bude příští rok používat kvalitní motory Ford Cosworth, které zatím měl k dispozici pouze Jaguar, a to by stáj mělo v klasifikaci posunout o pěkný kus dál. Právě nedostatek výkonu agregátů Asiatech brzdil monoposty, které jinak prosluly svojí vynikající aerodynamikou.
Pro příští sezonu Arrows zatím potvrdil pouze Jose Verstappena. Enrique Bernoldi, jenž letos jezdil po boku Nizozemce, sice zkušenějšího kolegu v tréninku desetkrát porazil, ale v závodech příliš nepřesvědčil. Na druhou stranu za Brazilcem stojí nápojový gigant Red Bull, jenž bude příští rok hlavním sponzorem Arrowsu.
Zatím však nepadlo žádné oficiální sdělení, kdo bude druhým pilotem stáje Arrows pro příští rok. Je však známo, že Walkinshawa láká především Frentzenova zkušenost. Němcův manažer Monty Field potvrdil tamním novinářům, že s Arrowsem jedná již několik měsíců, ale zatím bez konkrétního výsledku.
Heinz-Harald Frentzen se nyní soudí s Jordanem o ušlý zisk za to, že ho šéf stáje Eddie Jordan v červnu před letošní Velkou cenou Německa na hodinu vyhodil. Němec pak zbytek sezony strávil u Prost. Alain Prost by si také jeho služby velmi rád zajistil i pro další rok, ale o Frentzena má eminentní zájem také majitel Minardi Paul Stoddart.
Z těchto tří nabídek je však pro jezdce údajně nejatraktivnější právě Walkinshawův tým. "Arrows si může téměř všechno postavit doma a není závislý na dodavatelích. Mají nezvykle velkou infrastrukturu," uvedl Frentzen. O konkrétním podpisu smlouvy však zatím zkušený pilot mlčí.