Tak jako při všech evropských Velkých cenách přespává ve zvláštním obytném voze přímo u okruhu Catalunya, aby ušetřil čas a měl klid. Jachtu však přátelský Skot nechává k dispozici svým známým či obchodním partnerům.
"Pojďte dál, ale je třeba se zout," vyzývá kapitán Alister, jeden ze dvou mužů posádky, oblečený v krátké bílé košili s vyšitým nápisem Highlander. Všichni bez výjimky nechávají boty způsobně na molu. Huňatý bílý koberec v obývacím pokoji musí zůstat neposkvrněn. Hlavní místnost oddělují od předpaluby posuvné skleněné dveře.
Obývák je vyveden v krémových barvách, tlumeně osvětlen. Kam padne zrak, je vidět decentní vkus. Vpravo stůl pro osm lidí, nalevo dvě pohovky a jedna přímo proti ploché obrazovce, na níž Coulthard chytá satelitní televize. Pod ní je schována mohutná stereosouprava, která ozvučuje celou loď.
Ať už se sedí na horní palubě nebo "chytá bronz" vpředu na obřím modrém dvoulůžku, všude se line pohodová hudba skupiny Morcheeba. Za obývákem jsou kajuta pro posádku, pracovna a kuchyně. Sestupujeme do podpalubí. Vpravo i vlevo kajuta pro hosty se dvěma lůžky, koupelnou a záchodem. Rovně se jde do Coulthardovy ložnice s rozlehlou manželskou postelí.
Zpátky na horní palubu. Můstek s kormidlem, další stůl pro osm, lednice. A po stranách vše, co sportovec potřebuje na moři. Motorový člun, skútr a dvě surfařská prkna. "Loď je stará pět let. Cestovní rychlost 22 mil - to úplně stačí. Domovský přístav? Antibes ve Francii," vykládá kapitán.
S Highlanderem křižuje po Středozemním moři prakticky pořád, i když Coulthard podle jeho slov pobude na lodi sotva pár týdnů v roce. Baleárské ostrovy, Sardinie či Korsika jsou nejčastějšími destinacemi. Jezdec spočítal, že po hotelech stráví ročně asi dvě stě nocí a že v letadle se nasedí celkem tři týdny.
"Z Barcelony odplujeme do Monaka, za čtyři týdny je tam Grand Prix. David v Monaku normálně bydlí ve svém apartmá, ale na jachtě se občas zastaví, třeba jen na kávu," říká kapitán. "Máme vyrazit v úterý, jenže je špatná předpověď počasí, takže možná až ve čtvrtek," dodává číšnice Meghann, drobná blonďatá Američanka, pro niž je to první lodní štace.
Slunce nad barcelonským přístavem zapadá a večírek pro Coulthardovy přátele se rozjíždí. Ke stolům se rozesazují jezdcův manažer a bývalý závodník Martin Brundle, obchodní manažer David Cawthorne nebo Bernd Mayländer, řidič bezpečnostního vozu ve formuli 1. Teče šampaňské, podávají se mořské lahůdky. Zábava utichá až po půlnoci. Tou dobou už majitel jachty, třicet kilometrů odsud u ztichlého závodního okruhu, dávno spí...