Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Loeb vede před Solbergem jen o vteřiny

6 2003
Perth - Po dvaceti rychlostních zkouškách vede Australskou rallye francouzský jezdec Sebastien Loeb s citroënem. Před druhým Petterem Solbergem z Norska má ale náskok jen několik vteřin. Ostatní se vedoucí dvojici marně snaží přiblížit. Loebův krajan Didier Auriol s fabií se dál drží na dvanáctém a finský jezdec Toni Gardemeister s druhou škodovkou se drží hned za ním.Dále čtěte: o shakedownu x o první etapě

Loeb se Solbergem vyhráli po čtyřech rychlostních zkouškách. Pokaždé, když jeden z nich zajel nejrychlejší čas, skončil jeho rival těsně za ním na druhém místě.

Ostatní se jim marně zkoušejí přiblížit. V rozhovorech pro internetový server Rally-live smekají další jezdci klobouk hlavně před Loebem, který jede v Austrálii
podruhé v životě.

Solberg zajel v obou supererzetách rychlejší časy než vedoucí Loeb a stáhl jeho náskok na rovných pět sekund. Třetí Brit Richard Burns s peugeotem ztrácí už téměř minutu a půl. Zvětšil se i odstup obou fabií, nikoli však jejich pořadí. Auriol zůstal dvanáctý a Gardemeister třináctý.

Fin si znovu postěžoval na bolest ve zraněné ruce. "Záď vozu byla trochu neklidná, což normálně není problém a dá se to vyrovnávat rychlými pohyby volantem. Ale pro mě a mou poraněnou ruku to není nejlepší," uvedl Gardemeister.

Auriol se o lepší umístění připravil jezdeckou chybou. "Dnes to na trati hodně klouzalo a hned na první ranní erzetě jsme vyletěli mimo trať v momentě, kdy jsme se hnali na vytočenou šestku. Naštěstí nebylo poškození příliš velké," přiznal Francouz.

Pořadí po dvaceti rychlostních zkouškách: 1. Loeb (Fr./Citroën) 2:32:04,6, 2. Solberg (Nor./Subaru) - 5,0, 3. Burns (Brit./Peugeot) -1:25,8, 4. Märtin (Est./Ford) - 1:53,10, 5. C. McRae (Brit./Citroën) -2:19,5, 6. Mäkinen (Fin./Subaru) -2:20,9, ...12. Auriol (Fr./Škoda) -6:55,7, 13. Gardemeister (Fin./Škoda) -8:02,2.

 

Francouz Sebastien Loeb s Citroënem Xsara WRC na trati Australské rallye.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze