Kresta, jenž letos nestartuje v podnicích mistrovství světa za tovární tým Ford, ale stará se o vývoj Fordu Fiesta S1600 i focusu WRC, se poprvé představil s vozem Ford Fiesta S1600 týmu Stobart Motorsport. Na začátku Pirelli International Rallye si vedl dobře. Spolu s navigátorem Grossem byli po úvodní erzetě druzí se ztrátou 0,6 vteřiny na nejrychlejší vůz třídy S1600.
Ovšem už ve druhém testu přišly technické problémy. Závada byla v diferenciálu a v poloose. Kresta kvůli tomu musel odstoupit z úvodní etapy. Podle pravidel SuperRally druhý den v soutěži pokračoval, ale kvůli penalizaci za neúčast v pátečních zkouškách ztrácel na soupeře hodinu a půl. Protože hlavním důvodem startu bylo zkoušení auta, v rallye pokračoval. Vyhrál ve třídě S1600 rychlostní zkoušku Rushy Knowe 2, ve většině ostatních testů skončil mezi vozy S1600 druhý.
"Premiéra měla přinést odpověď na to, jak jsme přes zimu pokročili s vývojem vozu. Škoda, že se v pátek objevil problém s poloosou. I přesto byly všechny odjeté kilometry cenné. Druhý den jsme vůz lépe vyladili a ukázalo se, že můžeme bojovat o čelo skupiny S1600. Na druhou stranu nás ale pořád čeká ještě hodně práce, jednou z kritických oblastí je motor, kde stále ztrácíme na konkurenci," konstatoval Roman Kresta.