Na rozdíl od úvodního dne v neděli neopustil soutěže, která byla součástí mistrovství Evropy, nikdo z favoritů. Ráno ještě před startem jury penalizovala deseti minutami 36 posádek za to, že odmítly z obavy o bezpečnost nastoupit do čtvrté rychlostní
zkoušky. Všechny totiž zvolily hladké pneumatiky, a když se spustil prudký déšť, chtěly dodatečně přezouvat. Karel Trojan, který měl do této erzety startovat jako první, inkasoval dvanáct trestných minut.
Do popředí se posunul Štolfa, který uvázl na trati ve třetím měřeném úseku, kdy jel za Tomášem Hrdinkou. Ten havaroval a lidé, kteří pomáhali jeho subaru zpět na trať, zabránili Štolfovi v průjezdu. Jury proto jeho čas v erzetě zrušila. Dnešních osm měřených úseků již tak dramatických nebylo a posádky si držely vydobyté pozice. Do elitní šestky se pouze posunul Němec Wiegand, který nebyl penalizován.
Dalším podnikem domácího seriálu je zlínská Barum Rallye, která se uskuteční 25. a 26. srpna.
Výsledky:
1. Kresta, Tománek (Škoda Octavia WRC) 2:15:48,3, 2. Křeček, Krečman (Ford Escorth Cosworth) -2:25,5, 3. Štolfa, Fanta (Peugeot 306 KC) -9:13,1, 4. Trajbol mladší, Trajboldová (Ford Escorth Cosworth) -12:45,6, 5. Wiegand, Kunze (Něm./Ford Escort) -14:52,7, 6. Trojan, Vodička (Toyota Celica) -15:26,6.
Karel Ulbrycht s felicií na trati Rallye Bohemia 2000. |
Rallye Bohemia 2000. |
Tuček s Mitsubishi Lancer WRC na Rallye Bohemia 2000. |
Klokočka s Fordem Escortem (vlevo) a Pech na Subaru Impreza startují do paralelního závodu, součástí Rallye Bohemia 2000. |
Křeček s Fordem Escortem Cosworthem na trati paralelního závodu, součásti Rallye Bohemia 2000. |
Pohled z vozu Oplu Astra W. Štajfa. |
L. Otto s Fordem Escortem Kit Car v pararelním závodě na Automotodromu v Sosnové, součásti Rallye Bohemia 2000, který sledovalo více než deset tisíc diváků. |