Matthias Kahle se rozpovídal pro Rallye1.de.
Jak se vám povedlo, že budete v Německé Rallye, první soutěži seriálu MS v Německu vůbec, pilotovat třetí tovární Škodu?
Sám to přesně nevím. Již po delší dobu to přes Škodu Deutschland zkoušíme prosadit. Minulý víkend mi to pak můj šéf týmu definitvně potvrdil.
Cítíte, teď když patříte k továrnímu týmu, vyšší tlak?
Tlak je tu pořád. Je jedno, jestli startuji s mým vozem, nebo s továrním. Jistě, je to pro mě velká šance a chci dobře vypadat. Jestli to nějak pokazím, tak to bude pěkná katastrofa... Může se mnohé přihodit. A to nejen z jezdecké stránky, ale i co se techniky týče. Je to jednodušší, když má člověk takových šancí pět nebo šest. To si můžeš i dovolit, že dvakrát vypadneš, ale takhle.
Budete mít možnost váš nový vůz předem vyzkoušet?
Vypadá to, že jednou budeme testovat. Nevím ale ještě kdy a kde.
Kdo bude vaším měřítkem? Budete se měřit s továrními kolegy Gardemeisterem a Erikssonem, nebo s vaším velkým rivalem z německého mistrovství Kremerem?
Chtěl bych se pokusit držet krok s mými kolegy s továrního týmu. S Arminem Kremerem jsem měl již několik dobrých soubojů. Ale Armin bude mít při této rallye tu nevýhodu, že ji špatně zná. Je to těžké dát přesnou prognózu, kde se budu pohybovat, protože jsem Octavii WRC Evo 3 ještě nikdy neřídil.
Matthias Kahle s Octavií WRC, s níž jezdil německý šampionát DRM. |