Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


K Woodsovi promluvil jeho mrtvý otec. V reklamě

Tiger Woods v černobílé reklamě firmy Nike. | foto: AP

9 2010
Tiger Woods natočil po svém skandálu s nevěrou první reklamu a spot firmy Nike vzbudil ve Spojených státech ihned velký rozruch. Stanice Fox News ho označila za jeden z nejpodivnějších v historii televizního vysílání. Ke slavnému sportovci v něm promlouvá jeho mrtvý otec.

Slova Earla Woodse, který zemřel v roce 2006 a měl pověst sukničkáře, se přitom dají vztáhnout k nedávné aféře jeho syna. "Chci zjistit, co sis myslel. Chci zjistit, jak se cítíš. A jestli ses z toho poučil," říká otec a kouč v jedné osobě na archivní nahrávce. Kamera přitom ve statickém černobílém záběru zabírá golfistův vážný obličej.

Odbornice na reklamu Barbara Lippertová v televizní stanici CBS označila spot za intenzivní, strašidelný a cynický. "Pohled na něj tak trochu nahání hrůzu. Nevíte, kde vlastně je, jestli na jiném světě nebo jinde," uvedla.

Společnost Nike ale podle ní může být spokojená, protože se o reklamě bude hodně mluvit. Špatně z reklamy nevychází ani golfista. "Myslím, že pro Tigera je skvělá. Rehabilituje ho, aniž by musel říct jediné slovo," řekla Lippertová.

Ohlasy diváků na reklamu, která se ve Spojených státech vysílala před Woodsovým návratem do světa profesionálního golfu na turnaji Masters, nejsou jednoznačné. "Nemám pocit, že by dávala smysl," řekl stanici Fox News divák z New Yorku a další ho doplnil: "Nedá se zrovna říct, že by mě přinutila vyrazit do obchodu a koupit si tenisky."

Reklamu V pochmurně laděné atmosféře přesto označil za zajímavý marketing.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze