Japonci nyní dodávají své agregáty vedle Jordanu také BARu, na vývoji jehož vozu se také přímo podílejí. VW může mít údajně později i zájem na majoritním podílu v britském týmu.
Zvěsti týkající se vstupu do F1 souvisí především se změnou na postu hlavy koncernu, kde konzervativního Ferdinanda Piecha nedávno nahradil Bernd Pischetsrieder. Ten se zajímá o motoristický sport a ještě v pozici šéfa BMW stál za návratem této automobilky do F1, kde nyní spolupracuje se stájí Williams.
Proti informacím německého magazínu však stojí slova člena užšího vedení Volkswagenu Klause Volkerta pro další německý týdeník Stern. "Takové věci stojí miliony a já je momentálně nikde nevidím. Pan Pischetsrieder rád rybaří a nikdo nečeká, že bychom začali vyrábět rybářské násady," uvedl Volkert.
Německý koncern by se měl ve formuli 1 prezentovat prostřednictvím značky Audi, která si se svým modelem R8 velmi dobře vede v závodech sportovních prototypů. Letos její jezdci obhájili triumf v legendární čtyřiadvacetihodinovce v Le Mans a Ital Emanuele Pirro se stal vítězem série American Le Mans Series.
Zatím posledním novým týmem, který do F1 vstoupí, bude příští rok japonská Toyota. Ostatní týmy, vedení formule 1 i FIA soudí, že dvanáct týmů je optimální počet a neočekává se rozšíření o jiné stáje. Jedinou možností, jak proniknout do formule 1, tak pro případné zájemce zůstává akvizice ve stávajícím týmu.