Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Jen tak jsem si zablbla, řekla golfistka, a vyloučili ji z turnaje

Vybavení hráčů a hráček univerzitního týmu Notre Dame.

15 2010
Diskvalifikace na základě špatně vyplněné skórkarty není ničím výjimečným. Ale vyřazení z turnaje i se správně zapsanými výsledky na onom veledůležitém dokumentu? Ano, i to je možné.

Poučila se o tom Annie Brophyová, členka univerzitního týmu Notre Dame, v regionálním turnaji týmové ligy NCAA. "Neuvědomila jsem si následky. Jen jsem si tak zablbla," komentovala amatérská hráčka incident.

Na hřišti Otter Creek v Columbusu hrála v základních kolech 85 a 81 ran. Když obešla první sobotní devítku a byla ústně dotázána, jak hraje, odpověděla s úsměvem, že má pět birdie a eagle.

Ovšemže to nebyla pravda, ve skutečnosti Brophyová hrála hůř. Psala do karty správná čísla, přesto ji organizátoři na čtrnácté jamce zastavili, když rozpor objevili.

Kdyby Brophyová hrála tak dobře, jak si zažertovala, ještě mohlo dojít na play-off. Hráčky z týmů univerzit Florida a Ken State čekaly, jak dopadne Notre Dame. "Nemyslím, že to udělala ve zlém úmyslu, je to skvělá dívka," snažila se zmírnit vinu mladé golfistky ředitelka turnaje Nancy Crossová. "Ale lhaní o skóre je nečestné."

Sama postižená už ví, že pokud jde o počet ran, žerty musí jít stranou. "Nelhala jsem ani nepodváděla," snažila se bránit Brophyová, "zapisovala jsem vše poctivě a myslela jsem, že to prostě platí."

Věc urovnala tím, že se osobně omluvila hlavnímu trenérovi z hostitelské univerzity v Indianě.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze