Vlček se dostal do čela ve druhé z osmi rychlostních zkoušek a první místo již neopustil. K premiérovému triumfu na Vsetínsku mu pomohla čtyři vítězství v erzetách.
„Trochu jsme doufali v úspěch na domácích tratích. Od začátku jsme do toho šli docela natvrdo a získali jsme nějaký náskok, který jsme ale poté prohospodařili, neboť jsme řešili určité potíže. Vyplatilo se nám ale opět jet hlavou a zbytečně neriskovat,“ uvedl Vlček pro mediasport. „Opět se potvrdilo, že do rallye patří hlava,“ dodal.
Jedenácté místo v absolutním pořadí stačilo Patriku Rujbrovi k celkovému vítězství v sérii, která je vypsána pro vozy o slabším výkonu. V redukovaném pořadí byl nejlepší Karel Kupec, Rujbr byl čtvrtý.
„Věděli jsme, že k triumfu musíme dojet do cíle a bodovat, což je vždy ošemetné. Museli jsme nastavit nějaké tempo, aby to vyšlo. Celkem se nám dařilo, ale na začátku jsme měli technické problémy, z čehož jsme byli hodně nervózní. Po první sekci jsme byli desátí, což bylo jen těsně na bodech,“ řekl Rujbr pro ewrc.cz.
Rallye Vsetínzávěrečný pátý díl Rallyesprint série 1. M. Vlček, Žáková (Ford Fiesta R5) 38:09,1, 2. Bisaha, Hovorka (Škoda Fabia R5) -9,3, 3. J. Melichárek, E. Melichárek (SR/Škoda Fabia R5) -17,7, 4. Grzyb, Wróbel (Pol./Ford Fiesta R5) -25,8, 5. Tlusťák, Vybíral (Škoda Fabia R5) -57,2, 6. Kupec, Krajča (Peugeot 208 R2) -1:52,4. |