Sedminásobný mistr světa dokončil závod na šestém místě, které vybojoval na startu. Při poklidném průběhu Velké ceny si pozici udržel a na vítězného Alonsa na Ferrari ztratil přes 40 vteřin.
"Trochu jsem s autem pral a zkoušel jsem nějaké věci. Ta pauza byla opravdu hodně dlouhá. Ale dnes to byla zábava, to nepopírám."
Schumacher se těší na práci na vývoji monopostu Mercedes, kdy bude spolu s týmem inženýrů hledat další setiny vteřiny a společně se pokusí stáhnout výkonnostní ztrátu na týmy, jenž byly v Bahrajnu nejlepší.
"Sezona je na začátku a hodně se může změnit. Musíme je dostihnout co nejdříve," pokračoval jedenačtyřicetiletý Schumacher a dodal, že jeho tým (ještě loni Brawn) doplácí na to, že kvůli finančním problémům minulý rok začal vyvíjet monopost později než jeho největší soupeři.
Předjíždění je v podstatě nemožné
Kromě výkonu svého a výkonu svého týmu Mercedes se nemohl Schumacher nezmínit o závodu z pohledu diváky a fanouška. Nebýt technické závady na voze Red Bull Sebastiana Vettela, piloti by projeli Velkou cenou jako ve vláčku.
"Se současnými stroji je předjíždění v podstatě nemožné. Pokud někdo neudělá chybu, jako se to stalo Lewisovi (Hamiltonovi), když se před něj dostal Nico (Rosberg), tak se může měnit pořadí jen při zastávce v boxech. A ty jsou nyní kratší a je jejich zoufale málo," popisoval Schumacher.
"Letos jde ve formuli 1 jen o to dobře odstartovat a poté neudělat chybu. To není správné. Současná pravidla jsou nastavena hodně nešťastně," dodal sedminásobný mistr světa, který býval kvůli svým výkonům ve Ferrari označován za zabijáka zábavy na okruzích formule 1. Přesto nynější situace je alarmující i z jeho pohledu.
Výsledky Velké ceny Bahrajnu najdete ZDE