Na rozdíl od svého stájového kolegy považuje Pedro de la Rosa Nürburgring za jeden ze svých milovaných okruhů. Španěl letos zatím nedosáhl na body, atak by rád tuto nelichotivou bilanci zlomil právě v Německu. „Mám tu trať rád. Úpravy jí podle mne prospěly a zvýšily její atraktivnost. Krátké vzdálenosti mezi jednotlivými zatáčkami jezdcům umožňují dostat se do dobrého rytmu, i když to není snadné,“ sdělil de la Rosa.
Šéf Jaguaru Niky Lauda má na starý okruh v blízkosti hradu Nürburg velmi bolestné vzpomínky. Roku 1976 na něm totiž těžce havaroval a ve vraku svého monopostu Ferrari málem uhořel. Téměř zázračně se však tehdy zotavil a dokonce sezony bojoval o titul mitra světa. Rakušan považuje za velmi pozitivní změny, jichž se před letošní grand prix dočkal nový Nürburgring. Když byla trať koncem osmdesátých let postavena, patřila mezi nejmodernější na světě a byla bezpečná. Byla však moc daleko od diváků. Nyní je první šikana fanouškům o kus blíže. To by lidi v ochozech potěšit, protože právě momenty po startu patří k nejvzrušivějším,“ řekl Niky Lauda.