Extravagantní "dvojčata", jak se jim okamžitě začalo říkat, vydržela mnohem kratší dobu než jejich New Yorské jmenovkyně. Ale stejně jako ona skončila zásahem shora.
Dvě křídla zlepšovala směr proudění vzduchu směrem k zadnímu křídlu a účinnost jim rozhodně nechyběla. Lze tak usuzovat z reakce ostatních týmů, které minulý týden potvrdily, že tuto novinky začnou okamžitě zkoušet v aerodynamických tunelech.
FIA z případu udělala precedens. V další části prohlášení týmům sdělila, že žádné podobné zařízení nesmí omezit výhled jezdce z kokpitu - to znamená, že na přední kapotě nesmí žádný prvek převyšovat její horní hranu (samozřejmě s výjimkou prvků, jako jsou např. anténa nebo hadičky).
Podle článku 2.3 technických předpisů formule 1 musí tým technickým delegátům FIA dokázat, že nový prvek nijak neomezuje výhled jezdce, což se BMW zřejmě nepodařilo.
Nedělním dopisem adresovaným všem týmům, tak Mezinárodní automobilová federace pozměnila své původní rozhodnutí, kdy křídla švýcarsko-německému týmu povolila.
Tým BMW-Sauber rozhodnutí akceptoval.