"Můj lékař mi start dovolil. Bolesti hlavy už nemám. Ale nevím, co to se mnou udělá, až se posadím na motorku." Na závodním motocyklu neseděl přes dva měsíce a mnoho netrénoval. V tom vidí větší problém, než v rozdílnosti stroje. Letos zatím startoval na aprilii, ale značka Yamaha je více podobná hondě, která je Hulešovi bližší.
Další otázkou je, zda dokáže vodit silnější motocykl, na kterém ještě na závodník okruhu neseděl. "V týmu Mateoni Racing jsme se na rozchodu dohodli bez emocí a problémů, v dobrém," tvrdí. O jeho nechuti startovat za italský tým se však v zákulisí hovořilo. "Teď cítím šanci, kterou prostě nemůžu pustit, stojí mi za to, abych trochu riskoval."
O tom, že v Brně pojede, se dozvěděl dnes v pravé poledne. Od neděle jednal, protože šestadvacetiletý Japonec Taro Segikuči v týmu Yamaha Kurz skončil. "Dnes ráno ve čtyři hodiny jsme se dohodli," popsal, jak se vyvíjely poslední hodiny. V osm hodin ráno směřoval do sídla IRTY fax a ve 12 hodin přišla odpověď, že Huleš může přestoupit do silnější kubatury a může v Brně startovat.
V týmu Yamaha Kurz letos zatím účinkovali Japonci. V celkovém pořadí seriálu MS ve třídě do 250 ccm je na 10. místě Naoki Matsudo, zatím získal 57 bodů. Nejlepší výsledek zaznamenal Matsudo hned v první GP seriálu doma v Suzuce, kde skončil šestý. Dokončil všechny letošní starty a pokaždé bodoval, nejhorší, čtrnáctý, dojel v Itálii a v Nizozemí. Hulešův předchůdce Taro Segikuči je na 22. místě a zatím získal sedm bodů. Nejlepší výsleddk zajel ve Francii, kde byl dvanáctý a získal čtyři body. Celkem ve třídě do 250 ccm letos bodovalo 29 jezdců.