Vedení českého týmu dalo Hulešovi nabídku ke spolupráci na rok 2004 po Grand Prix Brazílie, ve které vybojoval mistrovský bod ve třídě 250.
"Velmi se těším na návrat do třídy 125, kde dle mého názoru o úspěchu rozhodují především jezdecké kvality. Jsem také rád, že budu mít konkurenceschopný motocykl Honda, který v letošní sezóně funguje na jedničku. Závodění za tým Elit Grand Prix je pro mě velkou výzvou, protože radost z případného úspěchu se mnou mohou sdílet přímo na závodech mí krajané," uvedl Jaroslav Huleš.
Stáj Elit Grand Prix letos nasazovala do MS jeden stroj ve třídě 125 (Lüthi) a jednu dvěstěpadesátku (Smrž, Huleš). Příští rok zůstane jen o slabší kubatury.
"Letošní sezona nám ukázala, že jsme schopni ve třídě 125 šlapat na paty absolutní špičce a že můžeme bojovat nejen o body, ale také o stupně vítězů. Dvěstěpadesátku jsme začali jezdit vlastně kvůli našemu bývalému jezdci Jakubu Smržovi, neboť jeho fyzické parametry byly pro stopětadvacítku nevyhovující," prohlásil majitel týmu Elit Grand Prix Daniel Epp.