Nejvíc ho rozčílil neprofesionální přístup týmu k přípravě na závod. "Vůbec mi nejel motocykl, což je nejdůležitější," zdůraznil. Hned v Brazílii dostal Huleš nabídky od jiných stájí. Vedení týmu Semprucci oslovilo s tím, že by mohl zastoupit zraněného Williama de Angelise.
"Přestože má zlomenou nohu, rozhodl se v Japonsku nastoupit. Kdyby mu to nešlo, možná, že bych jel v Austrálii," uvedl Huleš. Musel by si ale zvyknout na specifický motocykl Aprilia, který mu při testech nevyhovoval. Druhou šancí je start v nejsilnější kubatuře s hondou za francouzský tým Tecmas Honda Elf, jenž hledá náhradu za zraněného Sebastiena Gimberta.
"Mluvil jsem s majitelem týmu, který chtěl, abych jel už v Japonsku. To je ale moc brzy, potřebuji čas na testování," řekl Huleš. V případě, že by se na Phillip Islandu představil opravdu v královské kubatuře, jednalo by se dlouhodobější spolupráci. "Celou zimu bych poté testoval a jel bych za ně i další rok," dodal Huleš.
Nejlepším výsledkem českého závodníka v letošní sezoně bylo osmé místo v anglickém Doningtonu. Jinak se Huleš často potýkal s technickými problémy a v celkovém pořadí mu patří 18. místo se ziskem 25 bodů.