"Jméno stáje ze superbiků si nechám pro sebe, teď není důležité," poznamenal Huleš. "V tuto chvíli je u mě na prvním místě nabídka pana Kurze a jisté je to, že už nepojedu nejslabší třídu do 125 ccm. Po Brně jsem dal za pravdu závodníkům, kteří říkají, že když jednou jedete na silnější motorce, na slabší zapomenete."
Huleš pojede zbytek sezony MS, šest Grand Prix, s yamahou týmu Kurz. Brněnskou premiéru s dvěstěpadesátkou jezdec pro poruchu stroje nedokončil. Z jízdy byl na silnějším a těžším stroji velmi byl velmi unaven. "V pondělí po závodech jsem celý den prospal, což nemám ve zvyku," vzpomíná jezdec.
Dalším důležitým bodem v jeho rozhodování bude jednání s hlavním osobním sponzorem, firmou Alimpex. "Vedení firmy je teď v cizině, takže to probereme, až se vrátí," plánuje Huleš.
Šampionát superbiků má také statut mistrovství světa, ale od klasického šampionátu rozděleného do kubatur do 125 ccm, 250 ccm a třídy MotoGP se výrazně liší. Ve všem.
V superbicích se závodí se čtyřtaktními stroji, dvouválce mají objem nejvíce 1000 ccm, čtyřválce pak 750 ccm. Motorky vycházejí ze sériových typů, které lze koupit v obchodě. Popularita série je výrazně nižší než v klasickém MS. Velké návštěvy diváků jsou zvykem jen v Anglii, na italské Monze a částečně v Německu.
Jaroslav Huleš v Brně při premiéře ve světových dvěstěpadesátek. |