Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Hekeleho v terénu nezdolal ani Glajza

23 2000
H o l é V r c h y - Hekele vyhrál osmý závod Budvar Cupu cyklokrosařů na Holých Vrších u Mladé Boleslavi. Druhé prvenství v řadě jej posunulo v celkovém hodnocení soutěže na třetí místo, vedení si udržel sedmý v cíli Václav Ježek z týmu Author Expandia. Až na trojici reprezentantů Jiří Pospíšil, Radomír Šimůnek, kteří startují v zahraničí, a Petr Dlask, jenž nemohl přijet pro nemoc, byli na startu všichni nejlepší.

ned v prvním okruhu se vytvořila vpředu skupina ve složení Hekele, Ondřej Lukeš, Robert Glajza, Pavel Prošek a Kamil Ausbuher, který však měl ještě před průjezdem cílem po prvním kole pád a se zhmožděným palcem na ruce skončil v nemocnici. Po polovině závodu zůstali v čele pouze Hekele s Glajzou, s malou ztrátou jezdili Lukeš, Petr Nový a zezadu se posouvali kupředu Aleš Mudroch a Radek Tichý. Lukešovi však začaly docházet síly a začal se propadat. Ještě do závěrečného devátého kola vjížděli Hekele a Slovák Glajza společně, ale v posledních stovkách metrů měl více sil Hekele a projel cílem s náskokem deseti vteřin.
Třetí místo obsadil Tichý.

Nedařilo se dalšímu českému reprezentantovi Václavu Ježkovi, který obsadil až sedmé místo. Z desítky juniorů ve startovním poli si vedl nejlépe Martin Bína z Tábora, který obsadil třinácté místo. Šestnáctý skončil Jan Kunta z Dukly Praha a hned za ním dojel Pavel Adel.

Výsledky: 1. Hekele (CK Loštice) 1:01:12, 2. Glajza (SR/Podbrezová) - 10, 3. Tichý -21, 4. Mudroch (oba ETA Hlinsko) -34, 5. Lukeš (Comfort Plzeň) -1:01, 6. Nový (Stock Plzeň) -1:05, 7. Ježek (Author) -2:09, 8. Prošek (Budvar Tábor) -2:24, 9. Mlynář (Control Johnson Ml. Boleslav) -2:46, 10. Čabla (ETA Hlinsko) - 2:57... 13. Bína (Budvar Tábor) -3:52, 16. Kunta (Dukla Praha) - 4:30, 17. Adel (ETA Hlinsko) -4:44.

Průběžné pořadí Budvar Cupu po osmi závodech: 1. Ježek 145 b, 2. Lukeš 138, 3. Hekele 134, 4. Prošek 131, 5. Mudroch 130, 6. Metlička (SR/Stock Plzeň).

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze