„Na místní trať se těšíme. Je dlouhá, široká a hlavně rychlá. Zkrátka nabízí všechno, co má správný závodní okruh mít,“ vyhlíží jedinou zahraniční zastávku seriálu jeho prezident Sergio Peroni.
Největším tahákem z pěti vypsaných kategorií bude tříhodinový vytrvalostní závod, v němž se poměří cestovní, GT a sportovní vozy. „Stroje těchto tříd pojedou společně, byť bodování bude samostatné. Týmy musí absolvovat dvě zastávky v boxech, při kterých se vymění řidiči,“ přibližuje manažerka závodu Jana Božková z brněnského Automotodromu.
Dále budou k vidění klání prototypů, historických vozů a dva závody, v nichž se utkají stroje s identickými továrními motory, což je záruka vyrovnaného pole se spoustou předjížděcích manévrů. Jednodenní vstupné na přírodní tribuny C a F a sedadlové tribuny u cílové rovinky T3 a T5 stojí 100 korun.