Stejně jako před deseti dny v Interlagos dostanou týmy přechodné pneumatiky, takže nastává otázka, jak si piloti poradí s případnými přívaly vody. "V Imole je počasí vždy nepředvídatelné a vzhledem k tomu, co se dělo v Brazílii, je asi třeba hovořit o změně pravidel. Protože můžeme dostat jen jednu mokrou směs, velí nám instinkt sáhnout po té nejrychlejší. Doufám, že bezpečnostní politika FIA se dotkne i jízdy za lijáků, ale realita nás nutí volit výsledek před bezpečností. Za takových podmínek bychom se měli vrátit ke starým pravidlům. Ale když chceme snížit náklady, je to logická cesta," uvedl ředitel konstrukce Renaultu Pat Symonds.
"Raději než druhé mokré gumy by bylo lepší produkovat směsi, jež si lépe poradí s přívalem vody, i kdybychom měli pneumatiky měnit později a jet s nimi i na schnoucí trati. Pokud budou gumy konstruované na všechny podmínky, dotkne se to všech stájí stejně," dodal Symonds.