FIA připraví speciální studii věnovanou rychlosti F1. "Studie nám řekne, které zatáčky jsou nebezpečné. Máme teď čím dál tím víc informací, i díky černým skřínkám v monopostech," uvedl Mosley.
"Chceme udělat tři zásadní věci. Za prvé se můžeme domluvit s týmy a udělat patřičné změny. Za druhé můžeme změnit vzorek na pneumatikách. To za určitých okolností můžeme provést sami bez konzultaci s kýmkoliv, tedy s výjimkou pneumatikářských firem. A za třetí můžeme využít procedur vycházejících z Concorde Agreement. Pokud jsou vozy příliš rychlé, lze provést některé změny na aerodynamice," nastínil další možnosti FIA její prezident.
Mosley potvrdil, že návrh technické skupiny zmenšit přední křídlo snížit boky vozu, narazily na odpor marketingových oddělení jednotlivých týmů. "Snaha o zmenšení některých částí vozu zmenší plochu využitelnou pro reklamu. V Rakousku jsme o tom hovořili a nemyslím si, že by to byl takový problém najít takové místo, které by změnit šlo," řekl Mosley.