Michael Schumacher dokázal letos v Austrálii s loňským prototypem zvítězit. A F2002 zaznamenalo větší technický pokrok, než jeho rovněž úspěšný předchůdce, v kterém Barrichello odjel dokonce první tři Grand prix sezony 2002.
Pro dominantní auto právě skončeného seriálu má Rory Byrne pouze slova chvály. "U F2003 se musíme nejdříve ujistit, zda na něm můžeme stavět další úspěchy. F2002 bylo technickým pokrokem v téměř každé oblasti. Zdokonalili jsme vše. Vidět je zejména aerodynamika, ale například závěsy kol jsou zrakům pozorovatelů skryté."
Za nejvýrazněji zdokonalenou součást "nejlepšího rudého vozu historie" považuje britský konstruktér převodovku: "Je menší a lehčí než cokoli předtím. Řadí rychleji a mnohem účiněji než předchozí konstrukce. To byl, myslím, náš největší pokrok."
Pokud Ferrari skutečně zopakuje loňský tah, již nebude samo. Letos třetí stáj Poháru konstruktérů, McLaren, již prozradila, že do prvních tří Velkých cen vyrazí s modelem roku 2002.
Po 150. triumfu v závodě formule 1 se monoposty ferrari ještě předvedli divákům ve vítězném kole. |