Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Favorité pojedou s peugeoty 206 WRC

18 2003
Zlín - Konec tajností. Pořadatelé Barum Rallye, nejprestižnější automobilové soutěže v Česku, konečně sdělili, kdo se jejich podniku zúčastní. A žádné velké překvapení se nekoná. Ve startovní listině jsou podle očekávání přední evropští piloti jako Portugalec Miguel Campos, Belgičan Bruno Thiery či prakticky domácí Roman Kresta. Všichni tři pojedou s vozy Peugeot 206 WRC. Osmý podnik mistrovství Evropy s nejvyšším bodovým koeficientem 20 se uskuteční poslední srpnový víkend v okolí Zlína.

Ohromujících 156 posádek figuruje ve startovní listině automobilové soutěže Barum Rallye Zlín. Listinu pořadatelé dnes odtajnili. "Máme volné kapacity pro 170 vozů, ale spíš počítáme s tím, že se objeví o pár posádek méně, než je uvedeno ve startovní listině. Některým pilotům zatím scházejí spolujezdci," uvedl ředitel soutěže Miloslav Regner.

Při každé rallye na sebe hlavní pozornost poutají vozy nejsilnější kategorie WRC. Letos jich na Zlínsko míří 21, což je o šest víc než před rokem. Podle očekávání bude nejvíce octavií, sedm. Za jejich volanty se představí Argentinec Pozzo, Kopecký, Trojan, Trněný, Volf, Staněk a Vágner.

V šesti případech potěší fandy peugeoty (Campos, Thiry, Kresta, Vasin, Š. a T. Vojtěchové). Zbylé čtyři značky se představí ve dvou exeplářích. Fordy osedlají Pech a Cserhalmi, subaru Kuzaj a Béreš, seaty Triner s Brůzlem a toyoty Valoušek a Enge.

O úrovni každé soutěže vypovídá také počet jezdců, kteří jsou majiteli priority FIA. Na Barum Rallye Zlín se těchto pilotů představí deset. Čechy Krestu, Pecha, Kopeckého a Knajzla doplní Belgičan Thiry, Portugalec Campos, Angličan Higgins, Argentinec Pozzo, Polák Kuzaj a Slovák Cserhalmi.

Ve startovní listině figuruje 31 zahraničních posádek z dvanácti zemí. Největší zájem projevili Poláci, kteří poslali osm přihlášek. Mimo pilotů s modely WRC stojí za zmínku Brit Higgins s "enkovým" subaru, Belgičan van de Wauwer či Polák Gabryś.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze