Enge odstartoval do závodu z druhé pozice a tu držel. Zatímco Bourdais, Enge, Nguyen i Ricardo Sperafico jeli do první zatáčky vnitřkem, Toccacelo zaútočil vnějškem a dostal se na chvíli na druhé místo. Enge ho však vzápětí opět předjel.
V nájezdu do druhého kola zaútočil Toccacelo podruhé a v první zatáčce se dostal před Engeho, byl ale příliš rychlý a neudržel vnitřní stopu. Enge se tak vrátil na druhoupozici, ale v nájezdu do druhé zatáčky Ital narazil do jeho vozu. Český pilot se dostal do smyku, při kterém přišel o přední křídlo a musel do boxů. Kvůli časové ztrátě se Enge propadl na konec startovního pole a nepomohlo mu už ani, že zajel několik nejrychlejších kol závodu.
Hned po návratu na trať zajel nejrychlejší kolo, ale přesto znovu vjel do depa, protože se mu vůz nezdál úplně v pořádku. "Nebyl jsem si jist, zda po kolizi nemám ohnuté zavěšení kola nebo jestli neuchází vzduch. Mechanici nic nezjistili, ale pro jistotu vyměnili pneumatiky," řekl Enge.
Český jezdec se pak vrátil na trať se ztrátou jednoho okruhu na vedoucí dvojici Bourdais, Rodrigo Sperafico, jezdil výrazně rychlejší časy než oni, ale nepomohlo mu ani další nejrychlejší kolo závodu.
"Škoda, vůz jel perfektně, určitě bych nebyl horší než druhý. Bohužel jsem to nemhol ovlivnit. Nebylo to poprvé, kdy Toccacelo udělal něco podobného," připomněl Enge loňský závod v Monze, kde Ital způsobil hromadnou kolizi v úvodní šikaně.