"Prozkoumání dat ukazuje, že oba vozy byly v průběhu celého závodu v naprostém souladu s řády, k poruše došlo až po závodu při kontrole. Je mi velmi líto celého týmu, že nám vyloučili vůz kvůli technice, která je výsledkem selhání komponentu," litoval.
Závod zámořské série vyhráli piloti stejné stáje Prodrive Ferrari David Brabham z Austrálie a Dán Jan Magnussen, takže tým udržel maximální zisk bodů do hodnocení Pohárů konstruktérů.
"Naším hlavním cílem bylo dojet s oběma vozy v čele třídy GTS. Dnes to byl náš okruh a vzhledem k tomu, co jsme odvedli na trati, jsme si vítězství zasloužili," mínil Enge.
Test na zhasnutí motoru se provádí kvůli ověření, zda vůz nenasává vzduch z neautorizovaného zdroje. Technický komisař zablokuje normální přívod vzduchu k motoru, jež by měl zhasnout.
Výsledky:
Třída GTS: 1. Magnussen, Brabham (Prodrive Ferrari) 113 kol, 2. Fellows, O'Connell (Chevrolet Corvette) 111, 3. Gavin, Collins (Chevrolet Corvette) 111, 4. Naspetti, Schiatarella (Rafanelli Ferrari) 110, 5. Belloc, Weickardt (Chrysler Viper) 108.