"Sam (Michael) mi sdělil, abych zpomalil, že musím Juana pustit vpřed. Přibrzdil jsem, pak však náhle přestal jít motor. Je to škoda, protože většinou jsou naše motory spolehlivé a moje auto jelo dnes velmi rychle," dodal Schumacher.
Montoya odstoupil ze čtvrtého místa dvacet kol před cílem. "Nepovedl se mi start, protože motor na chvíli vynechal. Ralf mě na brzdy předjel, i když při tom musel jet rovně."
"Mrzí mě, že jsem musel odstoupit kvůli problémům se šasí. Stále jsem mohl dokončit třetí, protože jsem byl rychlejší než Kimi. No, to je prostě závodění a já s tím nic neudělám. Je jasné, že stále výkonnostně na Ferrari ztrácíme. Po celou délku závodu jim konkurovat nedokážeme," dodal Kolumbijec.
Hlavní inženýr SamMichael doplnil: "Na závěr Grand prix Itálie přišlo zklamání. Ani jedno auto nám nevydrželo. Problémy Juana se šasí se objevily už po startu a nakonec ho vyřadily. Proč se tak stalo je stále předmětem vyšetřování. Ralf musel startovat v náhradním autě, protože v jeho závodním se objevil problém s tlakem benzinu. Při závodě mu pak kvůli ztrátě pneumatického tlaku odešel celý motor."