"Začala kolabovat převodovka, mohla jsem řadit jen dvojku a trojku," říká Maňovská. Ve druhé a třetí erzetě to bylo ještě horší. Řadící páka dokázal vykouzlit jen trojku.
"Do třetího testu jsem se musela rozjíždět na trojku, no hrůza," líčí závodnice.
A to nebylo všechno. Přestal fungovat intercom, čili spojení mezi pilotkou a navigátorkou. "Obě máme uzavřené helmy, takže ani křik nebyl slyšet, tak jsem jela podle gest Katky, která mi rukama naznačovala, co nás čeká za rohem," vzpomíná Maňovská.
Pře čtvrtým testem se mechanici v servisní zóně snažili vše opravit. Ovšem nepovedlo se. Jednu rychlostku sice posádka jakžtakž odjela, ale v páté přišel definitivní konec.
"V šesté zatáčce po startu se auto zastavilo. Odešel motor. Zůstaly jsme na nejvyšším bodu ostrova, mlha, chlad a v tom dvě ubrečené holky. Ale už je to dobré, je to za námi," dodala Michaela Maňovská, která v tuto chvíli neví, s čím a kde bude závodit napřesrok.
"Do dvou týdnů by mělo být jasno," poznamenala závodní řidička.