Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nehoda na kole potkala i motocyklového šampiona Haydena, bojuje o život

Nicky Hayden, bývalý mistr světa v motocyklové třídě MotoGP, bojuje po nehodě na kole o život. Podle informací z nemocnice v Ceseně, kam byl Američan po středeční srážce s automobilem převezen, je jeho stav extrémně vážný.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T96o69m94á10š 84K17u56c80h55a53ř 3157701888331

Tak jste si t zanadávali na motoristy a nakonec cyklista - závodník nedal přednost..

+2/0
20.5.2017 14:41

J89i23r55k46a 44B70l39a42h92i64č 9584421599962

Na kole pouze a jenom do lesa a na cesty autům nepřístupné. Po silnici POUZE v nutnosti a co nejkratší možný úsek.

Bohužel to jinak nejde :-(

PS jezdím na kole i autem ... a je to děs, z obou stran Rv netolerance, agresivita

+7/−1
18.5.2017 14:06

T29o87m89á48š 16M91a71t98ý27s47e34k 4562854817794

Kide, vím, že si čteš diskuze na idnes vždycky jako první hned po ránu, tak aby nezapadl do hádky auto vs.kolo Tvůj zdravotní stav, tak já Ti přeju hodně rychlé uzdravení!!!

+6/0
18.5.2017 13:51

Z48d11e72n38e93k 70B10e48d58n88a30r 7247596347339

Tak, že se zabije na dvou kolech se asi čekalo, že to bude bez motoru asi ne. 8-o

+2/−3
18.5.2017 13:38

O69n51d23ř90e31j 22Č93a18p50k11a 6421511163634

Motorka na okruhu už je dneska docela bezpečná, únikových zón spousta, kombinéza s chráničema, páteřák, airbag, pořádná helma... když nemá jezdec vyloženě pech a nějak blbě ho netrefí jiná motorka, odchází po svých, maximálně ho odnesou se zlomenou nohou. Na silničním kole nemá kromě helmy, která ho ochrání tak při pádu, nic :-(

+1/−1
18.5.2017 14:36

J74i45ř53í 91S18t46e77h76l62í20k 9947555583941

Nechal bych každého,když dělá autoškolu,tak v rámci výuky najezdit nejméně 100 km na kole po městě.Aby páni řidiči byli více ohleduplní.

+9/−1
18.5.2017 13:27

P77e16t53r 22T20y95č33k74a 6325612229372

Na druhou stranu někteří cyklisti si taky počínají jako sebevrazi. A policie je vůbec nekontroluje.

+6/−4
18.5.2017 13:28

T34o20m51á25š 10M61a58t46ý25s47e24k 4592844877794

Ale když cyklista nezná značky, tak je to v pořádku?

+2/−2
18.5.2017 15:20

V77á43c76l22a54v 59S82v22o93b51o46d72a 3101209610350

Tak naštěstí je řidič znají a dodržují a proto ani nebourají

+2/0
18.5.2017 15:46

T57o68m42á23š 26M64a34t85ý83s14e43k 4942254567164

Ale musi tu autoskolu udelat. Cyklista skace z chodniku na silnici a zpet podle toho, jak se mu to zrovna hodi. Zelena pro choce? Sup na chodnik. Zelena pro auta? Sup zpet. Pak si ho nekdo nevsimne pri jeho manevru a muze za to auto. To nemluvim o tom,ze muzou, na rozdil od ridicu, chlastat.

+3/0
18.5.2017 18:37

M96a71r80t72i88n44a 81L43e93v56á 6966968649

Když někdy vidím, jak auto předjíždí cyklistu, kdy mu skoro zavadí o pedál. Je to opět o toleranci a slušnosti, prostě počkám až budu moct bezpečně předjet. Zkuste si zajet někdy do SRN, nikdy jsem nezažila, že by někdo předjížděl těsně vedle mě, ale to jen v ČR všichni někam spěchají.

+8/−2
18.5.2017 13:25

P26e48t63r 93T77y74č24k48a 6335622329182

Jasně. Jenomže tohle se stalo v Itálii. Stejně jako předchozí dva případy.

+5/−1
18.5.2017 13:27

P10e63t95r 89T35y96č38k89a 6185502569522

(Scarponi, Froome)

0/0
18.5.2017 13:27

V14o64j62t75a 94E53r78b44e30n 5407387863170

Protože Monako je Itálie jak vyšitá R^

+1/0
18.5.2017 13:53

P77e78t75r 91T21y28č96k66a 6335652809582

No dobře. Tak Froomovi se to stalo v Monaku. Pořád to není v Česku. Zase tak daleko to do Itálie není.

+1/0
18.5.2017 14:36

T34o92m91á10š 17B38r28a20b73e85c 2368276705446

Jenže pokud vím, tak zrovna v Itálii se obecně k cyklistům chovají tolerantně

0/0
18.5.2017 17:19

J67a98n 55S23a56f84a61r68i94k 1688502820397

Asi jste si nevsiml, ze diskuterka pred vami nemluvi o tehle nehode, ale o obecnem jevu na silnici u nas. Tudiz vase reakce je drobet mimo.

0/0
18.5.2017 20:30

J71a79n 59S91v46o64b18o71d87a 3967844949463

Ne, příspěvek paní je mimo, jelikož nadává, že jen v ČR jsme k cyklistům netolerantní, ale všechny tyto nehody se staly v cyklisticky "tolerantních" zemích.

Osobně jsem měl dvě menší nehody (jednu na kole, druhou na inlinech) a obě vinou netolerantního cyklisty.

+1/0
20.5.2017 8:57

R45o85m98a48n 59K64r28a35t90o79c94h88v96í81l 6136217466174

Auto má nabořené levou stranu, levé sklo, v Itálii se jezdí stejně jako u nás......

0/−1
18.5.2017 12:44

R48o47m43a59n 69K90r55a64t46o20c51h31v43í46l 6506677876764

Sorry pravou, takže viník s největší pravděpodobností auto

+2/0
18.5.2017 12:57

Z73u57z32a63n82a 89V21y24n41i66k54a84l22o82v90á 9244805826100

Ach jo. Myslím na něj a držím mu pěsti.

+4/0
18.5.2017 12:39

T37o47m61á15š 10K94u37c78h35a42ř 3847461748471

V provozu po silnici spolu s auty jezdí na kole jen blázni a lidé, kteří si nepříliš váží svého života. A taky se tak většinou chovají. :-/

+4/−41
18.5.2017 11:04

M65i70c77h29a70e73l 85K36a15b17á64t 8529315788832

A kde maji jezdit ? Ja jako necyklista je sice fskt na silnici nemam rad, ale racionalne si uvedomuji, ze nemaji kde jinde jezdit. To neni o vyberu.

+16/0
18.5.2017 11:11

T94o89m56á93š 25K30u84c21h29a13ř 3877291528371

Nejde o to, jestli mi vadí, nebo ne. Jednoduše je to nebezpečné, o tom není sporu (rozdíl rychlostí, hmotností, špatná viditelnost, krom nepovinné helmičky žádná ochrana proti nárazu auta..) a kdo se má rád, tak prostě takto neriskuje, i když je to prochopitelně každého volba. Že to není nějaký můj subjektivní pocit je snad jasné už z toho, že na rychlostní silnice mají cyklisti úplně přístup zakázán.

A kde mají jezdit? Tam kde je to povolené a bezpečné. Cyklostezky a cesty bez aut. A pokud v krajním případě těmto podmínkám nevyhoví žádné místo, tak nikde. Cpát se do provozu z důvodu "protože já na kole jet chci a chci a chci" bez ohledu na okolnosti je nerozum a je nutno počítat s následky

Jedná se o podobně hloupý spor, jako jestli má ženská právo chodit nahá nočním parkem. No asi má, ale rozumné to fakt není. ;-)

+1/−13
18.5.2017 11:53

M45i25l76a25n 22N31ě18m75e87c 1285720886296

Cyklostezky :))) Zkoušel jste někdy jet normálním tempem na kole po cyklostezce? A najezdit tam třeba aspoň 50 km v kuse?

Jasně, po silnici to je nebezpečné (i když třeba motorkářů se podle mne pobije mnohem víc), ale kdo potřebuje trénovat na silničním kole fyzičku, ten prakticky jinou možnost, než vylézt mezi auta, nemá.

+8/0
18.5.2017 12:08

T23o82m20á15š 61K98u88c41h12a11ř 3557751828381

No super, takže na tom, že je to nebezpečné jsme se shodli. :-)

Tak teď ještě jak je to s tím vážením si vlastního života. Tito lidé (stejně třeba jako horolezci) jsou ochotni postavit nějaký požitek nad pud sebezáchovy. Já jim to nevyčítám, každý máme jiné priority , ale je to prostě tak. Bez ohledu na to jestli dostanu 90% mínusek, nebo ne. :-P

0/−4
18.5.2017 12:15

J41a88k85u79b 41B12o74h95o56n16ě94k 8315616959797

Původní příspěvek cyklisty označoval za nezodpovědné sebevrahy, kteří jsou nebezpeční svému okolí. Od tohohle dost agresivního označení jsme se najednou dostali k tomu, že to jsou lidé, kteří jsou ochotní nést nějaké riziko v zájmu nějaké činnosti.

Za mě sympatický posun směrem k racionalitě

+1/0
18.5.2017 12:41

T77o34m85á48š 42K65u47c39h83a73ř 3467411328831

Nic i jejich agresivitě a nebezpečnosti pro okolí jsem nepsal, to jste jen viděl, co jste vidět chtěl. Od počátku jsem vyjadřoval pouze to, že při stávajícím provozu je jízda na kole po silnici hazard a že cyklisté se chovají často mírně řečeno "nezodpovědně", což s ohledem na to, že jim jde o život (ano, opravdu jsou mezi auty jako nazí), je dost těžko pochopitelné.

Ale nebyl jste sám, kdo si to tak vyložil. Ne, že bych to blbě napsal, ale proto, že většina diskutujících zde cítí potřebu se zařadit do jedné skupiny a za tu "bojovat". Tedy buď bezmezně hájit cyklisty před zlými řidiči, nebo naopak peskovat "pumpičkáře". Totéž pak očekávají od ostatních.

0/0
18.5.2017 15:18

J26a87k82u19b 30B62o10h15o89n41ě10k 8425436509177

Ono je to spíš v tom, že jste se opravdu nevyjádřil jednoznačně. Ten dodatek svádí k výkladu, že cyklisty obviňujete z toho, že jsou nějak nebezpeční svému okolí. Hlavně asi proto, že dodatek " a také se tak často chovají" postrádá smysl, pokud by měl jenom rozvíjet dříve uvedenou myšlenku bez dalšího obsahu

0/0
18.5.2017 16:26

P39e64t51r82a 45O80s49l59z95l14o13v55á 6492535235925

Přesně tak. Zrovna nedávno, že zkusím cyklostezku. To se nedalo. Samý cykloturista, sotva se člověk rozjede už aby zase brzdil. Pro výkonostního cyklistu je jedině silnice.

+2/0
18.5.2017 12:16

T72o90m32á20š 73K72u47c45h18a95ř 3677141328481

A pro tankistu? Nebo řidiče F1? Ti by taky měli trénovat na silnici, když to jinde nejde? ;-)

0/−8
18.5.2017 12:24

V37l75a16s39t50a 39O94n33c91i28r73k 8151470384

Vite, nekdo ma jizdu na kole jako konicek. A jsou i silnicni kola, s kterymi do lesa a na stezku plnou chodcu a bruslaru nevjedete. To je jako kdybyste fotbalistovi rekl, aby teda proste nehral. Je to spis o nezmerne debilite a bezohlednosti lidi v dnesni dobe obecne.

+9/0
18.5.2017 12:40

T80o12m14á10š 85K84u59c88h30a56ř 3447481428411

Ne, je to jako bych fotbalistovi řekl, aby nehrál na křižovatce. ;-)

0/−2
18.5.2017 15:14

K18a71r43e14l 51R10e45j98h32o11n 8263469867435

Stejným názorem můžeme třeba usuzovat, proč by vůbec mějla jezdit auta, když je pěkně??? Hodně debilní....;-O

+14/0
18.5.2017 11:28

V49á92c24l50a80v 28S70v12o58b39o33d30a 3431379890300

a za to nebezpečí na silnicích můžou řidiči aut nebo cyklisté?

+2/0
18.5.2017 11:32

T78o61m18á47š 88K52u85c41h95a74ř 3947761608141

A není to jedno? To vysoké riziko tam prostě je .

0/−1
18.5.2017 12:22

J63a86n 61Š58e72d83ý 5698101978490

jasně....a vůbec - nejlepší by bylo kola zakázat :-P

+1/0
18.5.2017 11:45

T26o67m90á24š 42K48u50c16h74a12ř 3667871558651

To jste napsal vy.

0/0
18.5.2017 12:25

J63a87n 83Š75e60d37ý 5418391168820

ne, vy

+1/0
18.5.2017 19:31

V44o56j68t39a 72E13r68b30e87n 5347777873530

že ty máš 25 let starý bmw a seš král silnic?

+2/0
18.5.2017 11:46

J46a24n 38K82o79t44y21z62a 3567217591906

Kecy. To maji teda jezdit po chodniku?

0/0
18.5.2017 11:46

K83r37y13š46t20o65f 50M16a62l82o12c42h 2675704288427

V tom případě by to zase bylo nebezpečné pro chodce a podle "logiky" příspěvku by tam neměli co dělat...

0/0
18.5.2017 11:55

M37i25c52h96a43l 98M58u97n72d83u94c24h 3763102647224

Někdy je lepší mlčet Tomáši.

+3/0
18.5.2017 12:33
Foto

E57d76u25a90r18d 38D14u96n74a51j 3437800739328

:-/VR^

0/0
18.5.2017 11:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze