Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sagan s van Avermaetem padali. Po heroickém výkonu vyhrál Flandry Gilbert

Vyhrál mistrovství světa, etapy na Vueltě i dva z pěti cyklistických monumentů - Lutych-Bastogne-Lutych a Kolem Lombardie. Teď k nim přidal třetí zásah. Už 55 kilometrů před cílem vyrazil do sólového úniku, který i díky pádu Petera Sagana s Gregem van Avermaetem dotáhl až do cíle. Philippe Gilbert ovládl 101. ročník nejoblíbenější a nejkrásnější belgické klasiky, závod Kolem Flander.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L83a68c84i 80S78u63s70t98e60k 7430517232106

rad bych se dopatral kde se vzal ten kus platna v kole Neasena

http://sport.aktuality.sk/c/269806/co-sa-stalo-petrovi-saganovi-slovak-vsetko-vysvetlil/

0/0
3.4.2017 9:50

L15a59c93i 68S78u66s12t94e77k 7880767942736

"ZAHADA" ODHALENA>X video na strance X

http://sport.aktuality.sk/c/269901/video-potvrdili-sa-pocity-petra-sagana-pricina-jeho-padu-je-znama/

0/0
3.4.2017 16:27

J58i25r90k68a 71T16r92á93v81n73i43č81e32k 6664726279

Těšil jsem se na souboj GVA a Sagana. Bohužel mě(nás) Peter svoji chybou o něho připravil. Myslím si, že ti dva byli schopni dojet Giberta. To, že ztráta na Gilberta před osudným kopcem neklesala přisuzuji tomu, že měli v háku Trentina. Kdyby to na rovině rozbalili, tak by ho stejně neutrhli a zůstalo by jim méně sil do stoupání. Tak udržovali ztrátu víceméně konzistentní a rozbalili to až ve stoupání. Bohužel Peter udělal nesmyslnou chybu a pokazil tím také závod GVA. Tak jsme přišli o souboj GVA vs. Sagan a už se nikdy nedozvíme jestli by sjeli Gilberta, já myslím, že ano. Nicméně Gilbert si vyhrát zasloužil, šel za vítězstvím a podal téměř heroický výkon. GVA nakonec při té smůle obsadil vynikající 2. místo. Největším poraženým je Peter Sagan a jeho Bora.

+3/0
3.4.2017 8:04

P28e41t36r 79V21e55r85b84í94ř 8187861513250

"fandim Saganovi, ale bola to jeho chyba, to naozaj musi vsetko zazit na vlastnej kozi, aby sa poucil? Keby nespadol, tak Gilberta skoro isto dobehnu, ved pri tom pade stratil GvA zhruba tolko, kolko bol naskok vitaza"

Jo, ale vítěz si do cíle šlapal v klídku, protože měl k dobru dost velký náskok, navíc věděl, že za ním padli, takže byl úplně v klidu, navíc před cílem slezl z kola, zvedl ho na hlavu... Nechápu, kde tolik lidí bere jistotu, že by Gilberta dojeli. Do Saganova pádu se jeho náskok nezmenšoval a do cíle už to nebylo daleko.

+2/0
3.4.2017 7:29

L88i27b77o82r 84P81o32r64d69a 8927972194418

Gilbert je fakt borec, vyhrát všechny ardenské klasiky, Lombardii a Kolem Flander se asi nikomu nepovedlo. Co jsem tak hledal mezi vítězi Flander Johan Museeuw vyhrál několikrát Brabantský šíp a Amstel. Andrea Tafi vyhrál Lombardii a Alessandro Ballanovi se povedlo v jednom roce vyhrát 3 dny Panne a pak Flandry.

0/0
3.4.2017 7:09

P43e53t10r 74V95e92r68b23í55ř 8317141773550

Ballan dopoval.

0/0
3.4.2017 7:22

L87i20b57o25r 29P17o97r73d85a 8907662424488

Ballanovi na to pouze přišli. Dopují všichni

0/0
3.4.2017 10:43

L93a43c43i 59S13u24s51t62e87k 7750637732436

vitezi monumentu v nejruznejsich kombinacich v

TABULCE na https://en.wikipedia.org/wiki/Classic_cycle_races#Most_Monuments_wins

:-)

0/0
3.4.2017 9:38

L50i49b92o34r 18P68o39r59d28a 8867242754198

Super! Díky, ze současných jezdců je jasně nejvšestranější.

0/0
4.4.2017 1:39

M97a83r28t33i92n 75C31a16j77t56h22a81m19l 3441218656830

Kousek niz je jak Gilbert ovladl zavod slozeny ze 3. etap pred Flandry. Doufal, ze by na Flandrach mohl prodat formu. Dokazal to. Vazne skvely zavodnik!

0/−1
3.4.2017 5:57

Z94u16z61a41n40a 44V98y52n50i26k49a23l85o73v14á 9984845376370

Přímo od Štybyho:

"Před prvním výstupem na Kwaremont jsem musel měnit kolo a nepodařilo se mi hned dostat zpět dopředu. Pak jsem musel zastavit ještě několikrát. Na Kortekeeru mi někdo najel do předního kola a před Eikenbergem mi do předního kola spadl bidon a kolo mi nefungovalo, takže jsem ho ještě před Muur musel opět měnit. Tady jsem stále byl na 17 pozici, ale pak 14 jezdců odjelo. Byl tam od nás Tom Bonnen, Matteo Trentin a Philippe Gilbert. Pak jsem byl v dalším pádu před Kanariebergem, kde se to roztrhalo, takže jsem to opět dojížděl. Celkově bych řekl, že mě smůla nepřestala pronásledovat, ale to je sport. Důležité je, že jsme vyhráli a Niki Terpstra byl ještě třetí. Byl to den, který nikdy nezapomenu." shrnul Zdeněk

+2/0
2.4.2017 22:12

L77a76c78i 55S20u57s73t70e28k 7400227272766

1.kwaremont 115.km/150 do cile

kortekeer 125./135

eikenberg 130./130

muur 165./95

kanarienberg 180./70

-

netvrdim ze zdenek nemel pech, vsechny jeho problemy na trati byli v useku kdy o nic neslo, zacalo se zavodil snad az za Muur,

a peloton sel po 1.kwaremont stejne az extremne pomalu, cemu se divil i gilbert po zavodu.. snad i proto odstup prvnich uprchliku dosahoval pres 11minut..

+3/−1
2.4.2017 22:33

P19e52t12r 20T34v13r77d65ý 5904617405315

A zase se řeši Sagan,který dojel někde kolem 25 místa, místo cyklistiky, Tento naivní,nucený česko-slovensko a hlavně slovenský pohled a na cyklistické závody je už trochu stereotypní,

+1/−11
2.4.2017 20:24

T63o37m40á71š 68B33r69a17b66e98c 2678776755626

Tak Sagana jsem řešil taky, protože výrazně ovlivnil závod, navíc patřil k hlavním favoritům. Nevím, co je na tom k nepochopení

+11/0
2.4.2017 20:28

M94a43r48t64i13n 81V54a18v84ř81í93k 8521344452

Taky jsem jeho názor nepochopil, obzvláště když se jedná o největší personu profipelotonu tak koho by asi měli řešit?

+8/−1
2.4.2017 20:30

J98u89r38a96j 74Z77e31m44á87n92e72k 4770180302441

Natvrdlý...

+2/0
2.4.2017 20:48

K33a81r53e98l 19S89u63m62b23a96l 4181392399517

ZemánekRv

+1/−1
2.4.2017 21:24

K78a41t22e89ř12i39n32a 28M38i12k10o89l96a68s69k43o68v93a 9609457176737

Je to nejvýraznější jezdec ... Belgičani ho vedle svých taky řeší

+8/−1
2.4.2017 20:38

P73e18t11r 62T54v89r28d17ý 5204257175475

ano, teď ano,Saganových extempore na těchto závodech, ,kdy při závodě strčil do jezdce a dašímu ukázal prostředníček a nakonec si stěžoval, že nevyhrál

+1/−3
2.4.2017 20:42

M79a63r42c36e39l 88Š31e43v78č23í75k 9905603611620

Katka, škoda argumentov. Tvrdý rieši Sagana, lebo mu vadí, že niekto rieši Sagana ;-D

+3/0
2.4.2017 22:01

M33a98r49t68i95n 81K83o79n76r82á38d 6658249269749

Kdyby nespadl, tak věřím, ze by ve spolupráci s GVA Gilberta dojeli

+2/−2
2.4.2017 20:50

L56a19c70i 89S57u54s35t31e23k 7960127792446

kde beres tu jistotu :-)... " kdyby .. by..":-)

nedojeli by je

+3/0
2.4.2017 21:03

J84u85r67a82j 41Z23e37m55á58n61e83k 4480400932461

Lacike on nemá istotu, on verí. O tom je diskusia...;-)

+3/0
2.4.2017 21:44

J53a54n18o 53G60e50r57l61a73c85h 2143535615199

Vidíš, a ty ho tiež riešiš! O samotnom závode si práve napísal veľké NIČ!

+1/0
3.4.2017 6:27

P90ř23e70m60y70s82l 74H12r93o80m37a58d91a 2254946438431

Tak u Sagana to byla ukázka, že je to také jen člověk. Jednou za čas se taková chyba může stát. U Štybara je toho však už příliš. Už by to chtělo nějaký slušný výsledek. Co tam dneska zase vyváděl ?8-o:-/

+6/0
2.4.2017 20:08

J97u92r50a82j 82Z12e65m35á88n76e41k 4160420832611

Ano, on takéto chyby nerobí, pádom sa skor dokáže vyhýbať. Škoda, že ju spravil na pre mňa TOP 1 pretekoch roku. Pády a defekty sú na týchto kockách časté, o to vačšia škoda, že to bolo po vlastnej, zbytočnej chybe.

0/0
2.4.2017 21:42
Foto

J62a69k54u18b 32F39e48l80t74o92v83i34č 4785573559758

Chcel by som dať autorovi článku a vôbec každému, kto sa zaujíma o cyklistiku a píše články, takú malú poznámku a môj postreh. Neviem, ako je to v českej gramatike pri skloňovaní cudzích vlastných mien, ale v slovenčine sa Peter v ďalších pádoch skloňuje podobne alebo identicky ako v češtine meno Petr. To "e" medzi "t" a "r" je len v nominatíve. Čiže napríklad genitív je (od) Petra a nie Petera, inštrumentál (s) Petrom a nie Peterom a pod... myslím, že používať skloňovanie českého Petr by bolo (aspoň pre mňa a akiste aj pre ostatných čitateľov) prirodzenejšie, najmä ak je to v poriadku s českou (aj vlastnou slovenskou) gramatikou. Neberte to ako kritiku, len ako postreh a dobre mienenú radu :-)

+20/0
2.4.2017 19:30

L24i92b88o57r 28P74o92r30d29a 8777862804198

Výtky okolo gramatiky a pravopisu úplně žeru!!! Když chci rychle napsat komentář nebo odpověď na nějaký, tak na to drbu!!! To je tady furt ty opravy, fakt vás žeru, páni učitelé!!! Máte vidět třeba na youtube při live broadcastingu, kolik takových chyb v angličtině dělají i rodilí mluvčí. Prostě rychle píšeš, kašleš na chyby. Zdarec!!!;-D;-D;-D

+1/−7
2.4.2017 19:37
Foto

J76a14k14u95b 51F58e40l43t79o72v53i84č 4285533439318

nejde o to, že niekto píše rýchlo a urobí pri tom chybu, ide o to, že sa to objavuje v článkoch pravidelne, už roky a pritom je to taková prkotina... mne nejde o to niekoho poučovať alebo zhadzovať a to som napísal aj v pôvodnom komentári ;-)

+7/0
2.4.2017 19:45

L89i42b15o51r 62P58o85r17d37a 8487752644598

Chápu to dobře? 1. pád Peter, 2. Petra, 3. Petrovi ....atd. ??? Sem taky nevěděl.

+4/0
2.4.2017 19:49
Foto

J14a63k55u59b 54F24e95l53t69o79v51i71č 4375713449578

jj, presne tak :)

+2/0
2.4.2017 19:53

P45a11v34e53l 59C28h44a97l61u43p92a 2721336165401

Když neznáte gramatiku svého mateřského jazyka - není to v "rychlosti" psaní, ale asi někde jinde... S rychlostí a nečtením po sobě dojde spíše k překlepu (pokud píšete bez sledování klávesnice).

+4/0
3.4.2017 1:03

M95a88r34e24k 88P87a70r44a 7272199970913

Tohle piš hlavně na sk webech, kde se na to taky pořád zapomíná ;-) S oblibou na tom "školím" kámoše Slováky a většinou se tváří, ze to slyší poprvé

0/0
2.4.2017 19:38

L78i70b34o17r 16P16o59r20d86a 8447642884838

Kašlete na to! Trochu kulturu to chce, ale důležitější je rychlá reakce. Člověk se občas upísne, "ze"???;-D;-D

+1/0
2.4.2017 19:42
Foto

J27a88k63u50b 24F37e87l15t63o63v81i86č 4575383809558

v pohode, škoľ, ja netvrdím, že Slováci sú neomylní..... mne nešlo o to, že to je nejaká chyba, ja v podstate ani nikoho nechcem poučovať o gramatike, zvlášť, keď nejde o moju rodnú reč.... len som chcel na to upozorniť, že možno aj Čechom by to znelo bez toho "e" prirodzenejšie a normálnejšie

+4/0
2.4.2017 19:47

P90ř36e66m14y51s43l 91H34r16o96m69a80d39a 2584546558141

Jasně, napsal jste to v pohodě, díky za informaci. Ono je jedna věc, když tu chybu uděláme v diskusním příspěvku, ale novinář je profesionál a mohl by si to zjistit.

+1/0
2.4.2017 20:03

V65l54a85d14i66m27í62r 56B52e64d43n46á11r 9522516767334

ja som rad, ze to tu niekto spomenul, roky ked citam clanky v cestine, stale ta ista chyba. Napr. vitazstvo Petera Sagana, gol Petera Bondru atd. Som rad, ze to niekto napisal, otazka je, ci si to tu miestni novinari vsimnu :-)

+3/0
2.4.2017 20:12

L38a16c83i 43S91u89s31t58e97k 7790457632976

Analogicky skus vyzklonovat Alexandra Kristoffa , taky jmeno s koncovkou - er

;-D

0/0
2.4.2017 20:07

R92o11b57i97n 82Ž35i51ž35k80a 2808984846256

V češtině je to v tomhle stejně. Pokud to jméno "známe", měli bychom to skloňovat stejně jako v češtině, takže Peter určitě bez Petra.

-

Pokud by to bylo jméno cizího původu (třeba "Killer") tak naopak bez Killera. Je jasné, že je tam nějaká šedá zóna, ale ne v případě Petra :-)

0/0
2.4.2017 23:30

L38i76b63o42r 36P44o37r16d13a 8777792364488

Zajímalo by mne jestli je ještě nějakej borec, kterýmu se podařilo vyhrát kopcovitou i kostkovou klasiku. Za posledních 20 let určitě nikdo, možná v minulosti....někdo?

0/0
2.4.2017 19:23

M12o70j73m37í41r 96S53k83á96l81a 2130852576

Dnešní vítěz, např. ...:-P

+4/0
2.4.2017 20:13

M75a74r39t32i57n 90V66a18v50ř59í23k 8641164852

bum;-DR^

0/0
2.4.2017 20:32

K44a33t66e65ř30i91n79a 56M70i97k42o77l37a20s87k96o79v19a 9589397616347

Eddy Merckx :-)

+2/0
2.4.2017 20:43

L30a54c12i 15S95u26s53t78e17k 7280897472406

bylo jich mnoho:

ir kelly

fr hinault

it bartoli, argentin

minimalne 5-6 belgicanu, nejznamejsi z nich E.Merckx :-)

0/0
2.4.2017 21:13

L28i89b95o67r 62P90o19r54d47a 8517112304678

Phill je dobrej, ale nutno říci, že mu hodně pomohl mančaft. QSF vyloženě nesnáším, hlavně toho jejich dědka, kterej si myslí, že je nejlepší manažer na světě. Když Phill odjížděl, byli na čele, aby zabrzdili svým netempem pronásledovatele. Udělali to dobře. Bohužel ubožák Terpstra, to je kapitola sama pro sebe, dojel třetí.

+4/−2
2.4.2017 19:19

L75a72c31i 12S76u19s16t34e73k 7360147952706

udelali to dobre, ostatne s tolika klasikri neco nevymyslet by byla uz blamaz:-)

podle mne na Muur byla taktika gilberta NECHAT UPRCHNOUT, a kontrolovat zavod ze " zalohy " , kdy se meli dalsi 2-3 jezdci QSF- boonen trentin, terpstra- pohybovat mezi ujizdejicim gilbertem a skupinou s hlavnimi favority - GvA, saganem,... vyslo jim toR^

+2/−1
2.4.2017 19:26

L34i54b64o12r 25P33o58r13d68a 8167412784398

Podle mě byla první chyba Sagana a GvA, že se nepohybovali na čele, když už bylo cca jen 100 do cíle a nechali si tu hodně silnou skupinu ujet. Přišlo mi, že se Sagan drží až moc uprostřed balíku, jako by měl krizi nebo nevím, nebyl jsem tam;-D

+2/0
2.4.2017 19:33

L48a64c65i 67S63u91s60t57e73k 7520587492516

zase rozestupy mezi drolicimi se skupinkami nebyli az take hrozive,

fakticky furt byli rozestupy vic -mene stabilne max60-80s ,

ale uznani zaslouzi hlavne gilbert ze dokazal ty rozestupy sam udrzovat stabilni rychlosti na cele 90km!!

+1/0
2.4.2017 21:18

P27e26t37r 51V80e89r43b87í63ř 8147581753270

Terpstra to tentokrát udělal dobře.

0/0
3.4.2017 7:25

L56a64c65i 59S48u72s98t17e13k 7740547442866

Saganova jezdecka chyba, sel na hrane a zavadil pedalem o nozicku baneru.... divne ze nevolil druhou stranu cesty, tam bylo prece vice mista mezi krajnici a barierou..8-o

+1/0
2.4.2017 19:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze